Skip to main content

Ik zit al een paar dagen zonder televisie Internet lampje blijft knipperen. Contact gehad met kpn. Zij zouden kijken of er verbinding in mijn huis was. Moest 2 uur geduld hebben daarna zou ik sms ontvangen om afspraak met monteur te maken. Geen sms ontvangen. 

 

 

Welkom bij ons op het forum @Peternoek. Als je het pakket wilt installeren moet het signaal er wel zijn. Het internetlampje op het modem geeft aan of er een signaal in huis aankomt, als die knippert lijkt er helemaal geen signaal te zijn. Ook geen internet.

Op het moment dat het pakket aangesloten kan worden wordt er een sms'je gestuurd om dat aan te geven. Heb je die al wel gehad?

Wat is er tijdens het telefonische gesprek allemaal nagekeken, is de bekabeling naar het modem daarbij ook bekeken?

Als de bekabeling niet goed is hoeft er mogelijk geen monteur te komen, dan kan het sneller opgelost worden. 

We kunnen op het forum met je meekijken, als je ons meer vertelt over hoe de aansluiting eruit ziet en je forumprofiel volledig is ingevuld. 

Aangezien je al een paar dagen bezig bent kan ik me ook voorstellen dat je snel een oplossing wilt. De snelste en makkelijkste weg om met ons in contact te komen is telefonisch: 0800-0402. Mocht er een monteur nodig blijken te zijn kan die ook meteen ingepland worden.