Skip to main content

Hallo,

Wij hebben een nieuw appartement betrokken alwaar een KPN glasvezelaansluiting in de meterkast aanwezig is. (totaal 52 appartementen met KPN glasvezelaansluitingen). Op 24 september een pakket besteld voor TV en internet. Prima meneer, de installatiemonteur komt op 17 oktober. Monteur op 17 oktober vertelde dat hij niets kon doen omdat er geen signaal aanwezig was. Neemt u contact op met KPN Netwerk. Dit was het begin van een horror story. Om een (heel) lang verhaal kort te houden zijn wij na een stuk of 8 monteurs en een aantal die niet op kwamen dagen geen stap verder. Wij wonen nu in een gebied waar wij aangewezen zijn op KPN. Vandaag zou er weer een KPN Netwerk monteur komen, maar die kwam wederom niet opdagen. Toen ik maar weer ging bellen gaven zij aan dat ze het ook niet meer weten en dat ik maar Ziggo moest nemen (!!). We wonen in Gouda waar Ziggo niet van de partij is dus dat maakt deze opmerking nog bizarder. Ik gaf aan dat dit niet acceptabel en na lang zeuren kwam er een nieuwe datum uit de hoge hoed: 5 december wederom een monteur/blaasploeg ingepland. We hebben hier geen vertrouwen meer in dat deze zal komen na alle eerdere missers.

Wat is nu het probleem? Er blijkt een breuk in de glasvezel te zitten, een blaasploeg moet komen om te bepalen in welke buis een nieuw stuk glasvezel moeten aangebracht moet worden (ong. 20 meter). Het is voor ons niet te geloven dat dit maar niet wil lukken. Is er iemand bij KPN Netwerk die zich hier verantwoordelijk voor voelt en prioriteit wil en kan geven om dit voor een nieuwe klant op te lossen? Het is toch niet meer van deze tijd dat je na bestelling twee maanden later nog zonder internet en tv zit?

We dachten ´even´ te switchen van Ziggo naar KPN, maar nu zitten we zonder.

KPN (Netwerk): wie gaat dit voor ons oplossen?

 

Vriendelijke groet,

MartinusH

 

Hoi @MartinusW . Welkom op het forum.

Wat een vreselijk nare gang van zaken.  Ik zal er niet omheen draaien om je geen valse verwachtingen te geven. Dit forum is van KPN de provider.

Als ik dat allemaal zo lees speelt dit zich af bij de netwerkbeheerder. Dat is een ander bedrijf.  Ik probeer me er niet makkelijk vanaf te maken maar kan je hier dus niet bij helpen. Je moet echt bij KPNNetwerk zijn. 

Wij komen in beeld als de lijn succesvol is opgeleverd en er andere storingen zijn. 

Hier is een link naar KPNNetwerk

https://www.kpnnetwerk.nl/