@Erwin_ Bedankt voor de tip! Ik heb Ziggo gebeld en zij melden inderdaad dat het internet gewoon wordt afgesloten. Ik heb nu “handmatig” (dus buiten de overstapservice om) maar een maandje uitstel geregeld. De support bij KPN is werkelijk verschrikkelijk slecht. Er wordt mij meerdere keren glashard verteld dat de overstapservice garandeert dat Ziggo blijft internet leveren (vreemd, want wie betaalt deze service dan?? omdat KPN zijn zaakjes niet op orde heeft, zou Ziggo gratis internet moeten leveren??); toen ik nogmaals mijn twijfel over het stopzetting deelde, herhaalde de mevrouw van KPN hetzelfde verhaal en eindigde met “en snapt u het nu wel?”.
Op dit moment sta ik weer in de wacht: ik bel als kleinzakelijke klant het speciale zakelijke nummer, maar kom toch uit bij de consumentenafdeling?!??
Op mijn bestelstatus staat nog steeds dat volgens KPN vandaag de installatie plaatsvindt (terwijl de “en snapt u het nu wel” mevrouw beweerde dat de datum in haar systeem al was opgeschoven), maar ik heb dus nog steeds geen afspraak voor de montage van de NT.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem? Mijn hele dorp Ugchelen is door KPN aangesloten op glasvezel op dezelfde manier.