Skip to main content

Bij mij de eerste keer is de monteur niet op komen dagen. Zit op een eiland dus verkeerde deur of adres is geen sprake van. Geen telefoon of wijziging gehad van de afspraak. Wel netjes thuis gebleven. Lijkt op een begin van alle ellende die nog moet komen.

 

Admin: afgesplitst

Hoi @kansloos2, welkom op ons forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kan je niet zo vertellen waar het mis is gegaan, heb je mijn collega's in de tussentijd nog gesproken?

Je kunt hierover het beste even telefonisch contact met ons opnemen op:
0800-0402
ma-vr:  08:00 - 18:00
za:        08:00 - 17:00
24/7 bij storing/diefstal


Redelijk zorgwekkend kansloos , geen bericht gehad van ; ik kom niet sorry....of een nieuwe afspraak.  En dan moet ikzelf erachteraan bellen ??? Om wat nog 1 afspraak.  Ik probeer om over te stappen en kpn adverteert hiermee.


Dat is zeker niet de bedoeling inderdaad, als het goed is bellen ze je sowieso nog voor een nieuwe afspraak maar als je hier zelf over belt zal dat wel sneller zijn.


Is het allemaal nog gelukt @kansloos2?


Beste Thomas , uiteindelijk ben ik gebeld door de planning . Er is geen reden of extra urgentie aan toegevoegd om mij aan te sluiten. De monteur gaat het begin augustus nog een keer proberen en kan niet op kortere termijn. Ben benieuwd of het gaat lukken.


Klinkt als de waddeneilanden 😞 Daar gaat helaas niet dagelijks een monteur naar toe. Wat jammer dat je niet direct afgebeld bent, dat hoort namelijk wel zo.


Hmmm, ik schreef ook " ik woon op een eiland" .We hebben minstens 5000 inwoners.  Stel dat de 1/2 inwoners glasvezel van kpn wil hebben en er komt elke keer 1 monteur net zo als bij mij om de 4 maanden. Dan duurt het 800 jaar voordat alle aanvragen bedient zijn.