Skip to main content

Hoi KPN! Ik heb de modem ontvangen, kan mijn abonnement nu ook al ingaan? In de e-mail staat 12 augustus, snap niet waarom dat zo lang moet duren.
 

In de e-mail staat ook dat ik via MijnKPN de startdatum kan wijzigen, maar daar is mijn product nog Jitendra zichtbaar. Na een uur zoeken ben ik het wel zat

Dank!

Zo'n dergelijke vraag komt meer voorbij. En het antwoord is eigenlijk altijd "nee".

Waarschijnlijk moet er nog een monteur naar de wijkcentrale om een stekkertje over te steken. 


Maar dan zou ik het op z’n minst ergens moeten kunnen vragen. Nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd is heel veel schermen. Chat functie zou handig zijn. 


@Il Spoiler Chatfunctie is een tijdje terug uitgeschakeld en de klantenservice is voor dit soort vragen maandagmorgen weer bereikbaar. U kunt hier wachten op een moderator die u hoogstwaarschijnlijk hetzelfde antwoord gaat geven als Nick83 al gedaan heeft.😉


Hoi @Il Spoiler, welkom op ons forum!
Vervroegen is altijd een beetje een lastige inderdaad! Je kunt wel alvast alles aansluiten. Mocht er eerder signaal op de lijn zitten wordt de verbinding vanzelf actief.


Ach, geduld is ook een schone zaak. Hebben we blijkbaar steeds minder.