Skip to main content

Vandaag is mijn nieuw abonnement (Glasvezel & TV en Vast bellen) ingegaan bij KPN. Ik heb alles kunnen installeren, alles werkt naar toebehoren. Alhoewel heb ik dit deels gedaan met de spullen van de vorige provider. Zo heb ik geen NT adapter (voor glasvezel kast) en geen telefoonkabel (groen stekkertje). Ik heb contact gehad met oude provider en ik zou alles terug moeten sturen. Op internet las ik ook dat een monteur langs zou moeten komen om glasvezel aan te sluiten, omdat KPN vooraf niet weet wat voor glasvezel kast er thuis hangt. Mijn vraag is: waar kan ik zo’n NT adapter en telefoonkabel aanvragen? En wat mij betreft hoeft er geen monteur langs te komen, want dat zijn volgens mij extra kosten.

Groeten

Welkom op het forum @M U

Ik kan je die opsturen. In sommige gevallen wordt door het systeem bepaald dat er toch een monteur nodig zo is. Als een monteur verplicht is rekent deze geen kosten voor het verplichte gedeelte. Alleen als je extra verzoeken hebt, zoals wifi apparatuur, zou je hiervoor betalen. Maar dit wordt altijd van tevoren gemeld.

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik of ik het met een pakketje op kan lossen. Of dat ik toch een monteur moet sturen. 🙂


Bij mij is dit ook het geval. wel de BOX maar geen glasvezelkastje.

die zat er nog van mijn vorige provider namelijk, alleen deze moet ik nu terug sturen..