Skip to main content
Vraag

Installatiepakket niet ontvangen

  • April 15, 2020
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

slowik102
Nieuwkomer

goedemorgen je hebt informatie ontvangen dat mijn internet actief is en ik het pakket moet aansluiten, maar helaas heb ik het niet ontvangen. Ik wacht ongeveer een maand op de bestelling

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @slowik102 en welkom op het forum! Wat gek dat je het installatiepakket nog niet ontvangen hebt. :confused:  Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik kan achterhalen waar het pakket gebleven is.Â