Skip to main content

Dit betreft ordernummer S2877535. PostNL zegt het pakket te hebben afgeleverd, maar er was niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen. Ik heb het nagevraagd bij mijn buren en een briefje gepost, maar kon het pakket niet vinden. Maandag komt de monteur langs.

Hoe moet ik verder gaan?

Vriendelijke groeten,
Jon

Hoi @jwperry, welkom op het forum en alvast welkom bij KPN :)

Neem in eerste instantie contact op met PostNL. Zij kunnen dit checken bij de bezorger. Met een beetje geluk weet je morgen dan waar het pakje bezorgd is, of wordt het dan alsnog bezorgd.

Laat hier morgen even weten wat hier uitkwam. Als het pakket echt kwijt is dan kan PostNL een onderzoek instellen, en kunnen wij een nieuw pakket nasturen. Die zou dan nog net op tijd binnen moeten zijn. En anders kan de monteur in ieder geval een modem uit zijn bus plaatsen. En kun je de overige apparaten aansluiten als het pakket binnen is.


Hoi @Erik_ , bedankt voor je hulp!

Ik heb zojuist PostNL gebeld en ze zeiden dat mijn enige optie is om contact op te nemen met de afzender. Ik vermoed dat dit betekent dat het pakket verloren is gegaan. Is er nog iets dat ik aan mijn kant kan doen?

Hoe moet ik verder gaan?

Vriendelijke groeten,
Jon


Hi @jwperry! Ik heb een aanvraag voor een nieuw pakket gedaan bij de afdeling logistiek. Ik heb goede hoop dat vanuit daar vandaag nog een pakket wordt gestuurd. Maar ik mag het op dit moment nog niet garanderen. 

Zodra ik een update krijg lees je het hier gelijk!


Hi @jwperry. Is het nieuwe installatiepakket optijd aangekomen?


Hi @Bram_ , nog niets. Ik heb nog geen bericht ontvangen over een ander pakket van PostNL. De afspraak is morgenochtend, kan ik de apparatuur zelf omruilen als de nieuwe arriveert of moet de monteur terugkomen?


Omruilen? Wat wilt u omruilen dan? Heeft u al apparatuur van KPN dan?


Hi @Bram_ ,

De monteur kwam met een router en zette het internet op. Voor de tv is het plan om de oude modem te blijven gebruiken en deze te vervangen wanneer de nieuwe arriveert. De vorige accounthouder geeft dan de oude apparatuur terug en ik stuur de nieuwe router gewoon terug bij ontvangst.

Dankjewel voor je hulp!

Vriendelijke groeten,
Jon


Tv kijken doet u met een tv ontvanger. Niet met een modem. Als de "vorige accounthouder" het abonnement opzeggen, dan werkt de tv ontvanger niet meer.