Skip to main content
Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen

• April 20, 2023
  • 13 reacties
  • 232 keer bekeken

KPN aangeschaft na tig jaar Ziggo. Ingangsdatum gisteren. Eerder deze week al klantenservice gebeld, “joh, dat installatiepakket, drie werkdagen van te voren? Niet hier”. Prettig gesprek met medewerker die een soort noodprocedure voor het installatiepakket zou opstarten. Gisterochtend keurig sms: alles werkt, sluit uw kastje en modem aan…… nog steeds in blijde verwachting. Postnl app laat ook nog geen pakketje onderweg zien. Spannend…. Wil graag aan de slag. Komt dit vaker voor?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Watermanager1970, als ik de systemen in duik zie ik dat je apparatuur gisteren door ons verzonden is, je hebt hier als het goed is ook al een e-mail en een sms over ontvangen. Heel vreemd wel, dat dit  pas een aantal dagen ná de gereedmelding van je lijn is gebeurd, dit is absoluut niet de normale gang van zaken. Excuus voor de ontstane situatie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 20, 2023

Er staat "Alles werkt!". Is er misschien al of nog iets aangesloten? 

Nee, helemaal niets

Nu heb ik hem op beantwoord gezet… echte noob hier😂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 20, 2023

Hoi, @Watermanager1970 

Je had 'm onterecht op beantwoord gezet. Dat heb ik even laten corrigeren.

Je topic zal nog opgepakt worden.

Heb nu wel al de factuur die gaat worden afgeschreven 🙄. zal allemaal wel terug gecorrigeerd worden, maar….. pfff

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 21, 2023

Er zijn meer meldingen van nieuwe gebruikers en oude die naar het nieuwe abonnement zijn gegaan die hun installatie pakket nog niet binnen hebben. Het heeft inmiddels de aandacht binnen de organisatie gelukkig.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 23, 2023

Hi @Watermanager1970, als ik de systemen in duik zie ik dat je apparatuur gisteren door ons verzonden is, je hebt hier als het goed is ook al een e-mail en een sms over ontvangen. Heel vreemd wel, dat dit  pas een aantal dagen ná de gereedmelding van je lijn is gebeurd, dit is absoluut niet de normale gang van zaken. Excuus voor de ontstane situatie!

Ja dank je wel, ik kreeg zojuist de bevestiging van postnl dat het pakket aldaar is ontvangen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 24, 2023

Ah helemaal top, dan is het dus allemaal goed gekomen 😊

Ah helemaal top, dan is het dus allemaal goed gekomen 😊

Ja, helemaal. Zojuist ontvangen met Post NL. Heb de doos al even geopend en lijkt me compleet. later vandaag of morgen maar eens even voor gaan zitten om aan te sluiten.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 27, 2023

Is het gelukt met het aansluiten @Watermanager1970? 😊

Is het gelukt met het aansluiten @Watermanager1970? 😊

Jazeker, dan ke wel. Internet draait als een zonnetje, alleen nog aan het puzzelen met de tv box. Soms wat geluids drop outs. Ik lees dat ik niet de enige ben en ben nu aan het puzzelen om de dropouts te reduceren. Maar als ik daar niet uitkom start ik wel een nieuw topic. Dank voor dit actieve forum ook, mooi om te zien.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 30, 2023

Ah helemaal top, in ieder geval wat het internet betreft 😃

Hopelijk het geluid ook snel op orde, en anders vooral een nieuw topic openen inderdaad 😊