Skip to main content

Mijn glasvezelaansluiting is klaar voor gebruik en er is een glasvezelkastje en modem toegestuurd. Vanwege 2 weken afwezigheid en dus niet kunnen ophalen zijn deze inmiddels weer door het “ophaalpunt” teruggezonden naar KPN.

Hoe kan ik deze alsnog weer naar mijn adres toegestuurd krijgen?

Mijn 2e vraag is: op dit moment ben ik fysiek niet instaat om de kastjes zelfstandig aan te sluiten, kan ik hiervoor van KPN vragen om dit voor mij te doen en zo ja zitten hier kosten aan verbonden?

 

Alvast dank voor tips!

Het snelste antwoord kun krijgen als je belt met de klantenservice 0800-0402 en als je verbinding hebt even zeggen dat je een medewerker wilt spreken


Hi @rinus_rinus! Is het met de tip van @jimny gelukt via 0800-0402 een monteur in te laten plannen?


Het opnieuw laten opsturen is gelukt via het telefoonnummer, de kosten voor monteur waren voor mij net iets te hoog. Ik ga proberen iemand te vragen om dit voor mij te doen.

Bedankt voor de reacties!


Het opnieuw laten opsturen is gelukt via het telefoonnummer, de kosten voor monteur waren voor mij net iets te hoog. Ik ga proberen iemand te vragen om dit voor mij te doen.

Bedankt voor de reacties!

Mooi zo en installeren is ook zo gefixt hoor welk modem heb precies, weet eigenlijk niet of je de monteur nu wel of niet moet betalen @Bram_  weet daar meer van 


@jimny uitgebreide informatie staat op onze pagina over installatiemonteurs. In het kort: als het niet mogelijk is zelf te installeren dan rekent de monteur geen voorrijkosten. We gaan geen klant vragen zelf een nieuw ISRA punt aan de muur te maken. Of de wijkcentrale in te duiken.

 


@jimny uitgebreide informatie staat op onze pagina over installatiemonteurs. In het kort: als het niet mogelijk is zelf te installeren dan rekent de monteur geen voorrijkosten. We gaan geen klant vragen zelf een nieuw ISRA punt aan de muur te maken. Of de wijkcentrale in te duiken.

 

@Bram_ ben weer up to date