Skip to main content

Installatiepakket niet ontvangen.

Hoe verder nu ?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Seno, welkom op ons forum. Leuk dat je gekozen hebt voor KPN! Je ontvangt jouw installatiepakket zo'n drie dagen voor de start van jouw nieuwe abonnement. Heb je deze dan nog niet ontvangen, dan lijkt het me goed als we even meekijken. Ik snap dat je jouw installatiepakket graag spoedig in huis wilt hebben zodat je van jouw KPN diensten kunt genieten. Je kunt daarom het beste telefonisch contact met ons opnemen. Via het forum kunnen we je ook wel helpen, maar dit duurt doorgaans langer, daar we hier geen direct contact hebben. Het forum is er meer op gericht om klanten elkaar te laten helpen, met ondersteuning van de moderators. Telefonisch zijn wij bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Vind je het niet erg om even te wachten, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.