Skip to main content
Vraag

Installeren Experia Box

  • December 31, 2020
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Dieuw11
Nieuwkomer

vandaag de KPN box 12 aan willen sluiten van t-mobile naar KPN dus. Echter heeft t-mobile een andere wan aansluiting. bidi dray tek van t-mobile naar de hdmi van KPN. dat gaat dus niet.... help!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • December 31, 2020

Hallo @Dieuw11 , heb je een glas- of een koper-aansluiting?

Ik begrijp niet wat een HDMI-aansluiting met een modem te maken heeft.

Kun je eens een foto plaatsen van je IS/RA- of glas-aansluiting?

 

 


Dieuw11
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

Ik vergis me. Niet hdmi maar de wan aansluiting op de nieuwe modem van KPN.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

HDMI zit op de tv ontvanger en zeker niet op de KPN Box. Op de KPN Box zitten ethernet poorten.

Kunt eens een foto plaatsen van het stekkertje dat u heeft? En waar dat uit komt? Kastje aan de muur ofzo?


Dieuw11
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2020

vandaag de KPN box 12 aan willen sluiten van t-mobile naar KPN dus. Echter heeft t-mobile een andere wan aansluiting. bidi dray tek van t-mobile naar de WAN van KPN. dat gaat dus niet.... help!

 


  • December 31, 2020

Hallo @Dieuw11 , als je een koperverbinding hebt dien je de DSL-kabel aan te sluiten tussen het IS/RA-punt en het DSL-punt van het modem.

Als je een glas-verbinding hebt dient je tussen de glas-kast (NT) en de modem een LAN-kabel aan te sluiten op de WAN-poort van het modem.

Bij een koperverbinding heb je niets aan de WAN-poort op het modem.

 


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • January 7, 2021

 Hi @Dieuw11, allereerst wil ik je welkom heten bij de groene familie! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is bij het installeren van de Experia Box en ik zie dat @Nick83 en @JanD je al op weg hebben geholpen. :relaxed: Is het inmiddels gelukt om de apparatuur te installeren? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder! Als je daarbij ook foto's kunt sturen van de aansluiting, dan kunnen we je een gerichter antwoord geven. :relaxed: