Skip to main content

Ik heb op 4 maart jl. een bestelling bij u geplaatst voor een abonnement Hussel Internet 200 Mbit/s.

De gewenste ingangsdatum was 9 maart 2021. Het modem heb ik eerder per post ontvangen en op 9 maart 2021 wilde ik het modem aansluiten op mijn wandcontactdoos. Helaas bleek dit niet te werken want het lampje van het internet bleef knipperen. Er kon geen verbinding gemaakt worden met internet. Ik heb de installatie wel correct uitgevoerd (juiste stekkers en volgorde).

Ik heb de klantenservice gebeld en gevraagd werd om het modem te resetten en af te wachten omdat de aansluiting op 9 maart nog de hele dag kon duren. Ik heb vervolgens gewacht tot 10 maart en toen het modem gereset. Helaas nog steeds geen internet.

Vandaag 11 maart heb ik weer gebeld met de klantenservice en er werd aangegeven dat er een installatiemonteur langs zal komen. De eerstvolgende mogelijkheid was helaas pas 17 maart, maar daar kunnen we niets aan doen. Ik wacht dus geduldig af tot de monteur langskomt. 

Mijn vragen zijn de volgende:

  • is de installatiemonteur die nu is ingepland gratis in dit geval?
  • mocht blijken dat het niet mogelijk is om internet te ontvangen op mijn adres en ik daardoor gebruik wil maken van de bedenktermijn van 14 dagen, is het dan ook mogelijk om te annuleren als dit niet binnen deze 14 dagen ligt maar de reden is omdat er bijvoorbeeld toch geen aansluiting mogelijk is?

Ik heb overigens wel van te voren gecheckt of er een actieve internetverbinding op mijn adres mogelijk is: dit bleek zo te zijn via de check op internet en een medewerker van de klantenservice heeft dit bevestigd.

U zult door te bellen met KPN 0800 0402 het snelst een antwoord hebben op uw vraag.

 

Mocht u toch willen wachten op een moderator vul dan wel alvast uw profiel in met de abonnementsgegevens zodat ze voor u kunnen kijken. Anders moeten zij eerst die vraag stellen en dan moet u doorgeven wanneer het gedaan is en moet u weer wachten tot een moderator reageert. 


Hoi @BW1991, welkom. 

Als het niet lukt om jouw internet abonnement zelf te instaleren, dan kan er een installatie monteur langskomen. Deze is dan gratis, de werkzaamheden die de monteur kosteloos voor jouw uitvoert kan jij vinden op de bevestiging die jij per mail hebt ontvangen. Als blijkt dat KPN echt niet kan leveren wordt het contract natuurlijk gewoon ontbonden, maar we zullen natuurlijk eerst ons best doen om de verbinding te herstellen. Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben :blush:.Â