Skip to main content

Ik heb een 4g modem internet buitengebied. Snelheid daarmee tot 50Mbit. Snel genoeg voor interactieve tv. Maar ben veroordeeld tot digitenne. Iemand een oplossing om toch interactieve tv te krijgen? Frank

Nee, die is er niet. Ik heb wel eens gezegd: geef digitenne gebruikers die ook een vaste aansluiting bij KPN hebben toegang tot de itv app op de mobiel. Maar dat doet KPN niet.


Interactieve TV elders betrekken, provider onafhankelijk. Heb je denk ik geen expliciet opname mogelijkheden, maar wel tot 7-dagen terug kijken, beter dan dat strikt live met een Digitenne kastje.

Kan wel zijn dat vanaf eind januari a.s. met een eigen Digitenne ontvanger ook de commerciëlen kan opnemen, dat zou dan mijn voorkeur hebben, maar die paar keer per jaar dat ik graag iets van de NL commerciëlen wil zien kan je ook wel op RTLXL, SBS, website/portaal kijken.


Hi @FrankBridge, dat je geen interactieve tv kunt kijken ondanks dat je met het 4G modem 50Mb aan snelheid behaalt, komt doordat alléén de snelheid die via de ADSL kabel op je modem binnen komt gebruikt van worden voor de tv stream. De door 4G toegevoegde snelheid staat daar helaas helemaal los van :slight_frown:

Dit is ook niet iets waar we op technisch gebied een oplossing voor zullen vinden, ik hoop dus van harte dat er op termijn wat veranderd gaat worden aan de infrastructuur naar je woning toe, zodat we een hogere snelheid kunnen gaan leveren!