Skip to main content

Beste KPN moderator,

 

Ik ben geïnteresseerd in de aankoop van een KPN gebouw. Het betreft het gebouw met objectnummer: 00631.

Kan er hier in een privébericht contact met mij over opgenomen worden? Mijn gegevens vindt u in mijn profiel.

Hartelijk dank


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste KPN moderator,

 

Ik ben geïnteresseerd in de aankoop van een KPN gebouw. Het betreft het gebouw met objectnummer: 00631.

Kan er hier in een privébericht contact met mij over opgenomen worden? Mijn gegevens vindt u in mijn profiel.

Hartelijk dank

Ik kan je de garantie geven dat dit niet gaat lukken dit is de centrale voor heel loenen aan de vecht, alle omliggende woningen zitten direct hierop aangesloten en verderweg zit indirect hierop gekoppeld, Tevens is dit het centrale knooppunt voor alle zakelijke glasvezelkoppelingen in loenen, dus zeg niet dat het onmogelijk is maar als alles omgelegd moet worden zonder onderbrekingen en verplaatst en graafwerk etc etc zal je wel tegen de paar miljoen aanlopen.. ligt eraan wat je ervoor over hebt uiteraard..


*Admin: reactie samengevoegd met topic


@Suzanne_W . Welkom op het forum.  Kun je toelichten wat precies je bedoeling is?


@Erwin_ Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden voor aankoop van het pand.