Skip to main content

Beste meneer/mevrouw, 

 

Naam: *** ***

Adres: *** *** *** *** *** 

Phone: ***

 

Ik heb een probleem met het betalen van extra rekeningen voor thuis internet. 

 

Ik heb mijn internetabonnement meer dan 3 maanden geleden opgezegd en ik heb met u gebeld en gezegd dat ik het internet wil opzeggen omdat ik ga reizen en u vertelde me dat ik maar een maand extra hoef te betalen en dan is internet geannuleerd. 

 

Ik betaal u tot nu toe nog elke maand voor het internet abonnement en elke maand denk ik dat het de laatste maand is.  Ik heb op 16-08-2021 een mail van u ontvangen om een ​​nieuwe rekening te betalen, onderwerp email (Voorkom extra kosten incassobureau).

 

Help alstublieft bij het oplossen van dit probleem.


Met vriendelijke groet, 

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Dit is een openbaar forum, persoonlijke gegevens moet je niet hier plaatsen!


Hoi @yazn alsmaael, welkom.

Wat ontzettend vervelend dat jij nog steeds kosten ontvangt nadat je abonnement opgezegd zou moeten zijn. Heb jij een bevestiging ontvangen van de opzegging? Hiermee bedoel ik een mail waarin zwart op wit staat dat jouw abonnement wordt opgezegd met een duidelijke einddatum. Als je deze niet hebt ontvangen, dan ben ik bang dat jouw opzegging niet volledig is verwerkt. Je kan dat het beste contact opnemen met mijn collega's van de desk opzeggingen via 0800-0402. Via het forum is opzeggen namelijk niet mogelijk. 


 Ik heb op 16-08-2021 een mail van u ontvangen om een ​​nieuwe rekening te betalen, onderwerp email (Voorkom extra kosten incassobureau).

 

Als dit het onderwerp van de mail is, lijkt het erop dat je nog achterloopt met een betaling

Misschien afschrijving teruggeboekt?