Skip to main content

Ik heb wel WiFi maar mijn tv geeft aan dat ik het internet niet kan bereiken?

Hallo @michelle28 ,

Ik neem aan dat je in het menu van jouw TV de WiFi-code hebt ingevuld. 
 

Krijg je dan geen verbinding? Dan is de WiFi kennelijk niet sterk genoeg. Dan kun je of de WiFi versterken of je legt een kabel naar het modem aan. 


Goedemorgen @Noordzee 

Hoe kan ik de wifi versterken en ik heb wel een kabel naar het modem zelf ja! En als ik de wificode invul en verbind doet ie dat wel alleen erna moet ie verbinden en zegt ie dat ik het internet niet kan bereiken?

Groetjes Michelle


Dat is lastig te beoordelen. Heb je op bv jouw telefoon wel een sterk WiFi-signaal als je vlakbij de TVstaat? 


Jaa dat heb ik wel!


@michelle28 Welkom op het forum. Het is ondertussen alweer even geleden, het is erg druk op het forum vandaar de wat latere reactie. Ik begrijp dat je tv dus wel verbinding heeft met het netwerk maar geen internet kan gebruiken. Bestaat dit probleem nog? Zo ja, is er wellicht een software update beschikbaar voor de tv? Van welk merk is de televisie? Bij sommige merken geldt namelijk dat de tijdsinstellingen juist moeten staan om internet te kunnen gebruiken. Zou je mij kunnen laten weten wat de status is?


@michelle28 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!