Skip to main content

Hallo,

 

Wij ondervinden dagelijks problemen met het internet en heb hierover al meerder malen contact gehad echter zijn de problemen nog steeds niet opgelost? Wij beschikken over de Experia Box V10a en 2 Wifi versterkers. Meerdere malen per dag moeten wij het modem opnieuw opstarten om de verbinding tot stand te brengen omdat de TV hapert en regelmatig een foutmelding geeft ( blauw scherm met code 400 ) of F143 op het TV kastje. De kinderen klagen van als zij dingen voor school moeten doen dat de verbinding wegvalt of online les moeten volgen? Bij het opstarten van de Playstation meestal ook eerst opnieuw opstarten om verbinding te krijgen? Een paar dagen geleden is er nog nieuwe software op afstand gedownload en is mij medegedeeld dat het probleem 100% zeker zou zijn opgelost echter helaas ? Het leek even beter te gaan echter was dit maar van korte duur? wat nu te doen want wordt er eerlijk gezegd een beetje moedeloos van?  

Is de tv ontvanger met een kabel verbonden aan de experiabox?


Hallo @Winfred Leenders, Welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat het allemaal niet werkt zoals je zou mogen verwachten. Ik help je graag om achter de oorzaak te komen. hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je!


Inmiddels zijn de problemen wederom telefonisch verholpen door een collega van KPN en tot nu toe nog geen storing? Keep my fingers crossed?

Thanks !!