Skip to main content

Waaróm duurt het zo lang bij jullie voor dat jullie de modem opsturen  en inter net aansluiten terwijl ik al op 25 augustus een mailtje van jullie heb gekregen dat de aanvraag van internet bij jullie ontvangen is groetjes van Marie-Anne Cadee 

De grote vraag is welke datum er staat dat de verbinding wordt opgeleverd.


Ik krijg alleen bij kijk mij bestelling dat ze die nog niet kunnen tonen


Dat is vreemd.  Normaal zou er een leverdatum op staan. Meestal is de levertijd 3 weken. Een medewerker gaat dit oppakken.  Bellen kan ook 0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Maar. het kan wel erg druk zijn


Hoi @Marie-Anne Cadee 
Enkele dagen voor de opleveringsdatum krijg je de spullen thuis.


Hi Marie, welkom hier. 

Als ik het goed lees heb je nog geen officiële bevestiging met je contract ontvangen, waarop ook een klantnummer staat. Of juist wel? 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Marie-Anne Cadee, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ja een afspraak plannen met een monteur voor mij


Ja een afspraak plannen met een monteur voor mij

 Zou je alsnog je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?