Skip to main content

Waardeloos en onprofessioneel bedrijf!!  Klanten service is incompetent het helpt je van de wal in de sloot. Iedereen zegt maar wat. Het is een bijeen geraapte zooitje. Ze komen ook hun afspraken niet na! En niet te spreken over de belachelijke lange wachttijden. Loop al vanaf vrijdag te bellen ivm nieuwe internet aansluiting.  Er zou op korte termijn een monteur langs komen die vervolgens niet eens ingepland kan worden op korte termijn. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan. KPN je moet je kapot schamen zo kun je niet omgaan met klanten. 

Dag @MOU Welkom hier! Goed dat je hier je verhaal deelt. Jammer dat je zo een nare ervaring hebt gehad met onze klantenservice:pensive: . Dit is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Ben je er inmiddels uitgekomen met een van mijn collega's?
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan doe ik dat graag. Laat in dat geval alvast je gegevens achter in je profiel, zodat ik meteen mee kan kijken:spy:


Hi @MOU. Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt weten op te lossen. Anders hoor ik het graag!:wink:


Reageer