Skip to main content

Wij gaan verhuizen. Op het nieuwe adres moet nog veel gebeuren maar willen wij wel alvast internet hebben ivm aansluiten van o.a. wifi thermostaat e.d. Op het oude adres hebben wij KPN Hussel (Internet/TV/glasvezel/2x mobiele aansluiting. Moeten wij nu voor het nieuwe adres een nieuwe aanvraag doen voor alleen internet met de mogelijkheid maandelijks opzegbaar? of is er een andere oplossing? Op het nieuwe adres zit geen glasvezel, kan ik mijn huidige Hussel abonnement dan wel verhuizen? Als ik op het nieuwe adres een nieuw internet abonnement maandelijks opzegbaar aanvraag, ontvang ik twee maal de Super-Wifi versterkers. Als ik na 2 maanden deze aansluiting opzeg mag ik die versterkers dan behouden?

Goedenavond @rzw, welkom op het forum!
Helaas is het inderdaad niet mogelijk 1 abonnement op twee adressen te gebruiken. Als je dus internet nodig hebt op het nieuwe adres zou een tweede abonnement inderdaad de beste optie zijn, specifiek in combinatie met een maandcontract. Helaas gelden bij maandcontracten iets andere kortingen en kun je daarbij dus niet kiezen voor de gratis Superwifipunten.


Als je huidige abonnement contractvrij is kun je ook kiezen voor een nieuw abonnement op het nieuwe adres, krijg je wel de kortingen of superwifi en zeg je de huidige op, e-mail eventueel aan het nieuwe abo laten koppelen, en opzeggen oude wanneer het uitkomt.


hoe kan ik op een 2e adres een account aanmaken?

Als ik dit wil doen gaat hij automatisch naar het huidige account.


hoe kan ik op een 2e adres een account aanmaken?

Als ik dit wil doen gaat hij automatisch naar het huidige account.

Hallo @2 adressen voor dat andere adres zul je gewoon een nieuw abo af moeten sluiten.

Â