Skip to main content

hallo, ik heb vandaag sms bericht gekregen dat mijn internet actief is en dan ik de modem kan gaan aansluiten, maar ik heb nog geen spullen van jullie ontvangen, als ik status wil gaan volgen moet ik een klant nummer in tikken, heb ik nooid per mail van jullie ontvangen

Goedemorgen @basestring, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat is raar! Normaliter ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voordat je verbinding geactiveerd wordt van ons het installatiepakket. Deze heb je dus nog niet ontvangen? Heb je ook geen briefje in de bus gehad van PostNL dat het bij de buren is geleverd of bij een PostNL locatie is afgeleverd? 

In ieder geval kijk ik graag hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef even een seintje als dit gelukt is, dan ga ik het een en ander uitzoeken!


ok ik heb het profiel aangepast, maar klantnummer heb ik niet, nog geen factuur van jullie gehad.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er inderdaad nog geen installatiepakket is verstuurd, onze excuses daarvoor. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling gevraag of zij een installatiepakket willen toesturen. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Hoi @basestring. Mijn collega's hebben gisteren een installatiepakket verstuurd. Je ontvangt het pakketje binnen 2 werkdagen. Je ontvangt zo een privébericht met daarin de track&trace code. Als je onze hulp nodig hebt tijdens het aansluiten, dan horen we dat graag van je!


Reageer