Skip to main content

Graag zou k mijn internet tss bepaalde tijden automatisch afsluiten. Hoe kan ik het beste bv tss 22u en 5u smorgens het internet laten '' uitvallen''.?

Hallo @Kurt1880 , als je niet alleen de wifi, maar het complete internet uit wilt zetten zou je een tijdschakelaar kunnen monteren tussen stopcontact en modemvoeding, maar dan kun je ook geen tv kijken en ook niet vast bellen of gebeld worden, of je moet je telefoon doorschakelen bij geen gehoor]

Succes.

 


als ik het zo doe zou de modem na herhaaldelijke keren een melding kunnen geven zodat het lijkt dat er slechte verbinding zou zijn vanaf de straat blijkbaar, ik wilde eigenlijk in de modem maar als dit niet mogelijk is zal ik wel een "lan splitter kopen en hier een tijdsslot opzetten, bedankt alvast


Welke Experiabox heeft u?


Hallo @Kurt1880 , wat bedoel je met een ‘lan-splitter’, kun je daar een voorbeeld van laten zien?

 


 


Maar dan een electrisch, zodat ik stekker in timer kan steken


Gewoon een switch:

En de stekker stop je in een tijdschakelaar:

Hot item, de laatste dagen overigens, die tijdschakelaar ...


Maar dan een electrisch, zodat ik stekker in timer kan steken

Hoe regel je het dan met de WiFi van de ExperiaBox ? Of valt dat buiten de doelstelling?


Maar dan een electrisch, zodat ik stekker in timer kan steken

Hoe regel je het dan met de WiFi van de ExperiaBox ? Of valt dat buiten de doelstelling?

Dat kan met parental control of eco mode, afhankelijk van wel model Experiabox er in de meterkast hangt.


Idd, wifi is geregeld met eco stand maar vast internet gaat niet via de modem

 

 


Idd, wifi is geregeld met eco stand maar vast internet gaat niet via de modem

‘maar vast internet gaat niet via de modem’ ??

Het is mij onduidelijk wat je doel is, ik snap de oplossing, eigenlijk geef je zelf al het antwoord zo te lezen, veel valt er dan niet te meer te adviseren.

 


Idd, wifi is geregeld met eco stand maar vast internet gaat niet via de modem

‘maar vast internet gaat niet via de modem’ ??

Het is mij onduidelijk wat je doel is, ik snap de oplossing, eigenlijk geef je zelf al het antwoord zo te lezen, veel valt er dan niet te meer te adviseren.

 

Waarschijnlijk om te voorkomen dat de kinderen de hele nacht doorgaan met hun schoolwerk...


Idd tot 3u op Playstation met headset, horen zichzelf ni, vloeken en tieren, al 2keer verwittigd, nu iets drastischere maatregelen. Internet uit om 23u


Idd tot 3u op Playstation met headset, horen zichzelf ni, vloeken en tieren, al 2keer verwittigd, nu iets drastischere maatregelen. Internet uit om 23u

Hmmm... dat is geen schoolwerk 🤔


Ach...die jeugd. Ik herken me er wel in 😉.

Ook hier heb ik zo'n puber die het liefst de hele nacht door gaat met een koptelefoon op zodat hij zichzelf hoort...en wij des te meer 😅.

Tegenwoordig sluit ik hem af. In een Fritz!Box kan dat per device. Ik weet niet welk modem @Kurt1880 heeft?


In de v10a is het te doen.

 


V10


Deze vraag is al eens eerder besproken op het forum. Wellicht heb je hier wat aan: 
 

Â