Skip to main content

Hoi

ik mocht vandaag mijn KPN box aansluiten.

Helaas, het internet werkt niet en het lampje blijft knipperen. 

Ik heb de modem 3x vandaag een reset gegeven, waarvan 1 onder telefonisch "toezicht" van de klantenservice. Niks werkt. 
 

Ik wil graag dat internet zo snel mogelijk gerepareerd word. Dit is niet de service die ik had verwacht.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hallo @Justyna1203, welkom op het KPN Forum!

Wat balen dat jouw internet nog niet werkt na installatie. Je kunt in dat geval het beste opnieuw telefonisch contact met ons opnemen. Het forum is een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig, maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Voor een snellere oplossing raad ik je daarom aan telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?