Skip to main content

Sinds het moment dat wij onze nieuwe V12 experiabox hebben valt het internet regelmatig voor een paar secondes weg. Hierdoor worden mijn kinderen uit hun zoom/teams vergaderingen van school gegooid en kunnen zij niet eens normaal een online spel spelen. We hebben de experiabox al eens gereset, dit heeft echter 0,0% effect gehad. Graag zou ik willen dat dit zsm verholpen kan worden en ik vroeg mij dus af hoe dat kan.

Ik merkte bij mij als ik de box had ingeregeld op 40mhz ipv 20mhz de snelheid weliswaar wat toenam maar dat dit wel zeer regelmatig tot verbindingsproblemen aanleiding gaf.

Anders. EB box omruilen. Kijken naar conflicten met de buren. 


Dag @Bramviski, welkom op dit forum! Misschien kan je alvast je privéinfo toevoegen aan je profiel (voor niemand te zien behalve KPN medewerkers). Dan kunnen medewerkers je verder helpen waar nodig. Wat vervelend dat je dit probleem ervaart. Is het enkel de wifi die wegvalt? Zijn er nog extra apparaten aangesloten? (denk aan versterkers, switches etc)
Groetjes,

Teun


Hoi @Bramviski . Net als @Teun2356  ben ik ook wel benieuwd of dit alleen wifi is of dat de hele verbinding er uitklapt. 

Als het wifi betreft zou ik de experiabox eerst eens herstarten en tevens de wifi manager doorlopen:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Als dat geen resultaat geeft, laat het mij weten.