Skip to main content

Wij hebben internet buitengebied aangeraden gekregen door de verkoop dienst van KPN. Er zit ook een glasvezel aansluiting van de vorige bewoners, maar volgens de verkoop afdeling was internet via 4g beter. Bij lange na niet! Ik heb nog nooit zo'n slecht internet gehad. 

Hoe kan ik dit verbeteren? Of kan ik overstappen op glasvezelkabel, zonder dat het mij extra geld kost om het bestaande abonnement af te kopen. 

 

 

Glasvezel in huis en dan KPN buitengebied krijgen, dan is de glasvezel niet van KPNnetwerk maar een andere aanbieder en hebben ze je een brak iets aangepraat omdat ze het beste niet kunnen/willen* leveren.

*Niet willen omdat KPN niet via concurerende netwerken wil leveren.


@Bull87 sneller internet buitengebied is een mooi alternatief op het moment dat er geen extra snelheid toegevoegd kan worden via beschikbare kabels in de grond. Zo snel en stabiel als glasvezel gaat dat echter niet worden. Wat we nog wel kunnen doen is op dit moment de beschikbare verbinding nakijken en zorgen dat alles optimaal werkt. Zou je om die reden je profiel in kunnen vullen? Dan gaan we samen kijken hoe we de tevredenheid zo goed mogelijk terug kunnen brengen. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!