Skip to main content

Goedendag, 

 

mijn internet doet het niet en kan ook geen tv kijken. Ik heb het kastje al meerdere keren aan en uit gezet ook op herstel en ook met pinnetje volledige reset gedaan maar nog steeds blijft het lampje rood bij internet staan? 
 

hoe kan ik dit verhelpen? 
 

alvast bedankt! 

Hoi @Ed19, welkom op het forum! Rood lampje bij internet geeft vaak aan dat het probleem meer aan onze kant zit. Dus goed dat je dit hier meldt. Vul je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan gaan we dit nakijken. 


Beste Erik_ 

ik heb mijn forum profiel ingevuld, 

 

wacht u reactie af 

alvast bedankt voor het nakijken. 
 

ed


Dank je, @Ed19, ik zie hier inderdaad ook dat de verbinding buiten dienst is. Dus heb ik hiervoor een monteur ingepland op het eerst mogelijke tijdstip. Dat is morgenochtend, 11 augustus. De monteur arriveert tussen 8:00 en 10:00. Je krijgt een bevestiging van deze afspraak per sms en e-mail. Mocht het tijdstip onverhoopt niet uitkomen staat daarin ook hoe je dit kunt herplannen. 


Goedemorgen @Ed19, lukt het met de monteur?


Perfect, alles doet het weer. Bedankt voor jullie snelle hulp en complimenten voor de monteur! Heel blij mee zeker als je vanuit huis moet werken dat het zo snel opgelost is.