Skip to main content

goedemorgen ik heb ineens een hele langzame download snelheid en mijn tv hapert of staat volledig stil. 

volgens de kpn site is er geen storing.

ik heb de modem al 2x gereset, maar dat helpt niet. 

hoe kan dit. 

internet abonnement is 500mb glas

downloadsnelheid is op dit moment 20mb en upload is 350 mb ongeveer. 

Welkom op ons KPN Forum @mrddevil! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Wat gek dat je internet verbinding ineens zo laag is/was. Zoals je merkt komt mijn reactie later dan gewenst. Dit heeft te maken met de drukte hier op het Forum. Omdat het inmiddels 3 dagen later is vraag ik me af of mijn hulp nog op tijd komt? 
Ben je er wellicht al achter wat de oorzaak was van het probleem?  

Als het probleem zich nog voor doet, dan adviseer ik je om het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos te maken. Dit lost meestal soortgelijke issues op! 
 


Welkom op ons KPN Forum @mrddevil! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je vraag. Wat gek dat je internet verbinding ineens zo laag is/was. Zoals je merkt komt mijn reactie later dan gewenst. Dit heeft te maken met de drukte hier op het Forum. Omdat het inmiddels 3 dagen later is vraag ik me af of mijn hulp nog op tijd komt? 
Ben je er wellicht al achter wat de oorzaak was van het probleem?  

Als het probleem zich nog voor doet, dan adviseer ik je om het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos te maken. Dit lost meestal soortgelijke issues op! 
 

ja het is opgelost sinds vandaag. 

er zat ergens iets niet goed bij kpn. 

de hele buurt bleek last te hebben. 


Goed om te horen dat het inmiddels is opgelost! Bedankt voor het melden:blush:  Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! 


Reageer