Skip to main content

Op 15 februari internet besteld en tot op heden niets ontvangen. Vaak naar KPN gebeld en mij is elke keer beloofd dat het snel zou worden opgelost. Zelf heb ik moeten bemiddelen tussen kpn en kpn netwerk, tussenbeide was miscommunicatie. Vervolgens ontvang ik geen updates, weet ik niet hoe of wat en zit ik een flinke tijd zonder internet wat onmogelijk is ivm thuiswerken. Graag zo spoedig mogelijk oplossen.
 

Hallo @J.W. Sueters, welkom op ons forum. 

Wat rot dat je sinds half februari in het duister tast. Ik begrijp dat je al meerdere malen contact hebt gehad, en dat het ergens tussen ons en KPN Netwerk ligt. Heb je tijdens deze contacten een verwachte leverdatum doorgekregen? Is jouw glasvezelverbinding al gereed gemeld door KPN Netwerk, en wat is de status als je jouw adres op de website van KPN Netwerk nakijkt? Is er al een aansluitpunt bij jou in huis gemaakt? 


Tijdens de contacten is tweemaal een verwachte aansluitdatum gegeven: 25 februari en 18 maart. Ondertussen is het 21 maart en is er niets aangesloten.
Of de glasvezelverbinding al gereed is gemeld door KPN Netwerk weet ik niet; dat lijkt mij iets wat onderling tussen de partijen wordt afgehandeld. Wel heb ik met ze gebeld en toen is mij verteld dat glasvezel wel degelijk leverbaar is ondanks dat de postcode check van KPN zei van niet. Naar aanleiding van dit scenario is eea gewijzigd op de achtergrond waardoor de postcode check nu vermeld dat er glasvezel leverbaar is. Verder zie ik een oranje kabel, een ftu en een nt kastje hangen in de meterkast (zie foto). 


Helder, @J.W. Sueters laten we kijken wat we aan onze kant van de lijn kunnen vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode en je huisnummer? en als je al een ordernummer hebt is dat ook handig! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Geef je 06 door als je mobiel van kpn hebt. Dan kunnen ze je vast even op unlimited data zetten. :thumbsup_tone1:


Helder, @J.W. Sueters laten we kijken wat we aan onze kant van de lijn kunnen vinden. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode en je huisnummer? en als je al een ordernummer hebt is dat ook handig! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb zojuist mijn profiel voorzien van de gegevens. Ook heb ik het klantnummer (mobiel) van mijn vriendin bijgevoegd. Zij heeft 100% van haar bundel verbruikt omdat wifi ontbreekt. Ik hoop dat alles spoedig wordt opgelost.


Bedankt. Er lijkt een systeemtechnisch probleem te zijn. Onze Back Office doet zijn best om dit zo snel mogelijk op te lossen. En zij zullen ook contact met jou opnemen als er meer informatie is.

In de notities lees ik iets over een Direct Online Pakket. Heb je hier nog genoeg data op?

Ik heb in ieder geval jouw vriendin van extra data voorzien.


Bedankt. Er lijkt een systeemtechnisch probleem te zijn. Onze Back Office doet zijn best om dit zo snel mogelijk op te lossen. En zij zullen ook contact met jou opnemen als er meer informatie is.

In de notities lees ik iets over een Direct Online Pakket. Heb je hier nog genoeg data op?

Ik heb in ieder geval jouw vriendin van extra data voorzien.

Oke, dankjewel voor de moeite. Hopen dat ik snel word gebeld. Ik heb een direct online pakket ontvangen; data is alleen verbruikt. Nummer van de simkaart heb ik zo niet bij de hand. Kan deze worden opgewaardeerd ?


@J.W. Sueters ik heb een extra bundel voor je aangevraagd. Zodra deze is toegevoegd krijg je een SMS ter bevestiging.


UPDATE

10 dagen/een paar telefoontjes verder en ik heb nog steeds geen internet.
“Er is een technisch probleem…” en daarmee moet ik het doen.
“Wij sturen u ons directe nummer toe zodat u snel iemand aan de lijn krijgt…” maar na 45 minuten in de wacht te hebben gezeten zat mijn pauze er op en ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is. 
Kortom: Ik heb op 15 februari internet aangevraagd en op 2 april heb ik nog steeds geen internetverbinding terwijl alle hardware aanwezig is. Communicatie wordt geïnitieerd vanuit mijn kant. Thuiswerken is niet te doen omdat draadloze noodoplossing regelmatig slecht ontvangst heeft. Alsjeblieft los dit spoedig op.


@J.W. Sueters Wat rot om dit te lezen. Ik kan het zelf helaas niet voor je oplossen, hoe graag ik ook zou willen. Ik zie dat je afgelopen week ook contact hebt gehad met de klantenservice. Heb je nog geen contactgegevens van de Technische Dienst gekregen?

Ik heb jouw bericht in een melding doorgezet naar onze Technische Dienst, met daarbij het verzoek om zo snel mogelijk contact op te nemen.