Skip to main content

Uit de log van mijn Fritzbox:

 

03.05.21 21:24:19 Internetverbinding IPv6 is tot stand gebracht.

...
03.05.21 21:03:38 Internetverbinding is verbroken.
03.05.21 21:03:38 Internetverbinding IPv6 is verbroken, prefix niet meer geldig

….
02.05.21 21:23:04 Internetverbinding IPv6 is tot stand gebracht.


02.05.21 21:02:36 Internetverbinding is verbroken.
02.05.21 21:02:36 Internetverbinding IPv6 is verbroken, prefix niet meer geldig.

...
02.05.21 02:25:22 Internetverbinding IPv6 is tot stand gebracht.

...
01.05.21 21:27:36 Internetverbinding is verbroken.
01.05.21 21:27:36 Internetverbinding IPv6 is verbroken, prefix niet meer geldig.

Dus 3 avonden achter elkaar een storing in internet/tv! Zaterdagavond 5 uur lang. 1 mei kregen we nog een SMS van KPN dat er een storing was, maar dat was 2 en 3 mei kennelijk niet nodig.

En het gebeurt niet alleen bij mij. Op deze site melden ook meerdere gebruikers al drie dagen uitval te hebben.

 

Hallo @Gerald P., bedankt voor je bericht. Vervelend dat je al een aantal dagen problemen met jouw verbinding ervaart. Heb je het stappenplan voor problemen en storingen met internet en wifi al doorlopen? Mocht dit niet de oplossing zijn, dan is het misschien beter om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Het forum is een plek voor klant helpt klant, met ondersteuning van moderators. Het is geen directe chat, waardoor het langer kan duren voor je weer reactie krijgt. Vind je het niet erg om even te moeten wachten, dan help ik je natuurlijk met alle liefde verder. Kun je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Zoals ik al aangaf in mijn openingspost, lag de oorzaak van de storingen bij KPN. De buren hadden ook geen internet.

Tijdens de 4e storing (dag of 10 geleden; weer een paar uur geen internet) heb ik de storingsdienst gebeld en werd me verteld dat er op dat moment een storing bij ruim 1000 adressen in de regio Zwolle was.

Na de aangekondigde werkzaamheben (10 mei jl) geen storing meer gehad.


Fijn om te lezen dat je sinds 10 mei geen last meer hebt gehad van storingen!