Skip to main content

Ik heb 1.5 week een aanvraag gedaan voor internet televisie voor mijn moeder die in een verpleeghuis zit 2x email gestuurd naar zorginstelling@kpn.com geen reactie ontvangen . We moesten adres op geven van het verpleeghuis en eigen postcode van haar kamer . Kpn 6 x gebeld niemand kan mij verder helpen.

Graag met spoed reactie 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Snuitje12. Welkom op het KPN Forum. Ik weet niet of ik je zelf verder kan helpen, maar ga het in ieder geval proberen. Wat wil je precies weten? Wil je weten of deze bestelling terug te vinden is in onze systemen en waarom je nog geen reactie hebt ontvangen? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens (adres verzorgingshuis + naam) en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Wij hebben een email gestuurd naar zorginstellingen@kpn.nl

****

Voor internet +Tv.

Gr 

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van alle gegevens. Ik kom een bestelling tegen in ons systeem. Er is een orderbevestiging (e-mail) verstuurd op 24-08-2020, heb je die ontvangen? Een achterliggende afdeling heeft meerdere vragen rondom deze aansluiting en heeft geprobeerd om telefonisch contact met jou op te nemen. Helaas is dat (nog) niet gelukt. Wil je voor de zekerheid jouw contacttelefoonnummer achterlaten in jouw KPN Forum Profiel en aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent? Dan geef ik dat door aan deze afdeling. Helaas kan ik jou zelf niet verder helpen met deze aanvraag.


Als het goed worden 1 september de spullen geleverd bij Dijkveld ( dus weer 1 week wachten) en wordt ik door een monteur gebeld om een afspraak voor installeren. Ik hoop dat dat snel gebeurd zodat mijn moeder niet al te lang hoeft te wachten

Mijn nummer is *****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik zie dat je zojuist contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Ik heb jouw mobiele nummer doorgegeven en ga er vanuit dat het in orde komt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!