Skip to main content

Ik kom thuis van werk en het service lampje brand oranje en internet lampje brand rood 

Herstel knop helpt niet 

Harde reset helpt niet 

Stekker van de experia box eruit en 3 minuten gewacht en erweer ingedaan en helpt ook niet 

Wat nu te doen, ik wil toch wel graag internet en tv thuis hebben!

Wat ontzettend vervelend thuiskomen is dit!

Zou je voor de KPN moderator die hier nog komt vast je gegevens willen invullen in het profiel. Deze kan je dan zo snel mogelijk helpen. Dit kan helaas wel 24 uur duren.

Je kunt ook bellen 0800-0402


Heb het ingevuld 

Had het nummer ook al gebeld maar krijg je een stom bandje die me een SMS stuurt en dat allemaal gedaan maar hielp ook niks 

Wil gewoon een persoon aan de lijn 


Hoi @038edje, welkom! Dank voor je gegevens, daarmee heb ik nu gelijk gekeken. Ik zie dat het ook gelukt is om een medewerker te spreken te krijgen. Zij heeft een melding aangemaakt, en je voorzien van mobiele data als ik het goed zie. Als ik je verbinding doormeet zie ik in ieder geval dat er geen signaal binnenkomt op je glaskastje. Merk je dat zelf ook? Als in, branden daar ook rode lampjes of geen lampjes op? Wil je voor de zekerheid het glaskastje nog eens 2 minuten stroomloos maken. We komen hier dan verder morgen bij je op terug met een update.


Hallo @038edje Ik zie ondertussen dat er een monteur is ingepland, die maandag aanstaande bij je langskomt. Laat je weten hoe dit afloopt? 


Hallo @038edje Ik zie ondertussen dat er een monteur is ingepland, die maandag aanstaande bij je langskomt. Laat je weten hoe dit afloopt? 

 

Voor de meelezers nog: de monteur is geweest en heeft het probleem verholpen.