Skip to main content
Beantwoord

internet en televisie thuis doen het niet

• November 12, 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik kom thuis van werk en het service lampje brand oranje en internet lampje brand rood 

Herstel knop helpt niet 

Harde reset helpt niet 

Stekker van de experia box eruit en 3 minuten gewacht en erweer ingedaan en helpt ook niet 

Wat nu te doen, ik wil toch wel graag internet en tv thuis hebben!

Beste antwoord door Erik van KPN

Hallo @038edje Ik zie ondertussen dat er een monteur is ingepland, die maandag aanstaande bij je langskomt. Laat je weten hoe dit afloopt? 

Voor de meelezers nog: de monteur is geweest en heeft het probleem verholpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 12, 2020

Wat ontzettend vervelend thuiskomen is dit!

Zou je voor de KPN moderator die hier nog komt vast je gegevens willen invullen in het profiel. Deze kan je dan zo snel mogelijk helpen. Dit kan helaas wel 24 uur duren.

Je kunt ook bellen 0800-0402

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heb het ingevuld 

Had het nummer ook al gebeld maar krijg je een stom bandje die me een SMS stuurt en dat allemaal gedaan maar hielp ook niks 

Wil gewoon een persoon aan de lijn 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 12, 2020

Hoi @038edje, welkom! Dank voor je gegevens, daarmee heb ik nu gelijk gekeken. Ik zie dat het ook gelukt is om een medewerker te spreken te krijgen. Zij heeft een melding aangemaakt, en je voorzien van mobiele data als ik het goed zie. Als ik je verbinding doormeet zie ik in ieder geval dat er geen signaal binnenkomt op je glaskastje. Merk je dat zelf ook? Als in, branden daar ook rode lampjes of geen lampjes op? Wil je voor de zekerheid het glaskastje nog eens 2 minuten stroomloos maken. We komen hier dan verder morgen bij je op terug met een update.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 14, 2020

Hallo @038edje Ik zie ondertussen dat er een monteur is ingepland, die maandag aanstaande bij je langskomt. Laat je weten hoe dit afloopt? 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2020

Hallo @038edje Ik zie ondertussen dat er een monteur is ingepland, die maandag aanstaande bij je langskomt. Laat je weten hoe dit afloopt? 

Voor de meelezers nog: de monteur is geweest en heeft het probleem verholpen.