Skip to main content

Goedenavond,


Na al een hele tijd klant te zijn bij kpn is mijn internet en tv opeens stop gezet. Na verschillende emails en een brief gekregen te hebben dat mijn aansluiting werd opgeheven. Waar in gemeld werd dat dit op 1 mei zou gebeuren. Vond kpn het toch beter om dit op 1 april al te doen. Lachen hoor. 
 

Op de gekregen emails heb ik netjes gereageerd en aangegeven dat dit een fout moest zijn. Ik zou graag klant willen blijven grapte ik nog. 
 

Toch kwam er nog een brief waar in aangegeven werd dat mijn abonnement toch werd opgeheven tenzij ik belde en een speciaal nummer door gaf om aan te geven dat ik dit niet wilde. Ook dit heb ik netjes gedaan. Er zou niks gebeuren en alles bleef zo als het was. 
 

Nu ben ik toch afgesloten met alle gevolgen die daar bij horen met het thuis werken in 2021.  
 

Echter is het frustrerende nu dat ik na al de telefoontjes en begripvolle medewerkers eigelijk geen meter vooruit kom qua een oplossing. Niemand kan mij vertellen wat er aan de hand is en wat de oplossing gaat zijn. 
 

Iemand enig idee hoe je dit het beste kunt aanpakken? Toevallig ervaringsdeskundigen?

 

Ai @Maxvannus, wat enorm naar dat we je af hebben gesloten, ondanks al je inspanningen om door te geven dat dit vooral níét de bedoeling was :confounded:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee zodat ik weet wat de beste manier is om dit aan te pakken!


Gegevens zijn ingevuld!


Bedankt!

Ik heb een speciale afdeling aangestuurd die zich onder andere bezig houdt met het herstellen van lijnen als daar enige spoed bij is, zoals bij jou het geval is. Die afdeling neemt doorgaans binnen 5 werkdagen contact met je op over de situatie, om de tijd zonder signaal te overbruggen heb in een 100Gb databundel aan je mobiele nummer toegevoegd. Hiermee heb je voorlopig weer internet, mocht de bundel opraken voordat je lijn hersteld is, dan kan je hier even aan de bel trekken zodat we een nieuwe bundel toe kunnen voegen.

Excuus voor de ontstane situatie, ondanks dit wel hele fijne paasdagen gewenst!


Ik ben erg benieuwd! Jullie ook fijne paasdagen daar!


Bedankt :blush: 🐣🐇


Na gister een doos toe gestuurd te hebben gekregen waarin ik alles terug kan sturen en vandaag een mail gekregen te hebben met een factuur voor internet en tv voor de periode 14 April tot 13 Mei en betaalt te hebben van 14 Maart tot 13 April, terwijl ik vanaf 1 april zonder internet en tv zit begint deze situatie mij nu wel te irriteren. 


Ook hebben wij een direct nummer gehad, dit nummer al meerdere malen gebeld om de voortgang te bespreken. Maar mijn contactpersoon is steeds niet te bereiken en ik zou worden terug gebeld.. gebeurt ook niet. Tot  zeker 3x toe. 

 

Mijn vraag is. Wanneer heb ik weer internet en tv..? 


Oei, dit gaat nog niet goed dus :frowning2:

Ik ga er even achteraan, want is is niet zoals het hoort, excuus voor de ontstane situatie!


Ik heb nog even een vervolgvraag voor je @Maxvannus: heb je al een keer contact gehad met iemand van deze afdeling? Zo ja, wanneer was dat en wat is er toen met je besproken?


Ik heb een sms gehad met daar in een nummer en een 8 cijverige code. 
 

dit al zeker 3 keer gebeld en dan krijg ik een vriendelijke man aan de lijn die zegt dat er een persoon is die met mijn verbinding bezig is. Maar deze is steeds niet te bereiken en ik zou worden terug gebeld. 
 

Graag willen wij gewoon weten waar we aan toe zijn ivm het vele thuis werken. Het begint te vringen. Liever weten wij dat het een maand duurt dan steeds hopen dat het de volgende dag weer aangesloten is. 


Deze week heb ik maandag gebeld en woensdag. En er is gezegt dat tmobiel de lijn had overgenomen maar er niemand op de lijn was ingeschreven. Conclusie was dat het allemaal erg vreemd is maar wat er nu ging gebeuren en wanneer is geen antwoord op. 


Hmm er is vanuit deze afdeling nog helemaal geen informatie aan jou verstrekt dus, dat is best kwalijk :frowning2:  Voor zover ik kan zien, gaat er op de 20e weer een signaal geleverd worden vanuit ons, dat zou inhouden dat je dus nog 4 dagen zonder zit. Heb je nog wat over van die 100Gb bundel die ik aan je mobiele nummer toe heb gevoegd? Als je daar -bijna- doorheen bent, kan ik een nieuwe bundel toevoegen voor de tussenliggende periode!

Ik stuur je ook even een privébericht met een aanvullende vraag!


Ik heb al een aantal keer 100gb aangevraagd dat werkt goed. 


Dat scheelt dan weer, zit je in ieder geval niet helemaal zonder! Bedankt voor je privé reactie, ik ga er mee aan de slag!


Wat ik nog wel echt belachelijk slecht vind is dat er voor aanstaande maandag gewoon een incasso gepland staat voor de periode 14 April tot 14 mei. Werkelijk alles gaat mis alleen de incasso’s gaan gewoon door. Dat voelt echt heel wrang. 

 

 


Ik snap dat gevoel heel goed en die kosten zijn uiteraard ook niet terecht. Mocht er vanuit de achterliggende afdeling geen vergoeding worden geboden hiervoor -dit hoort men daar wel te regelen- dan ga ik er persoonlijk alsnog voor zorgen dat je het te veel betaalde bedrag van ons terug krijgt!

De behandelaar heeft je overigens vrijdagmiddag geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Er gaat inderdaad vanaf de 20e weer een signaal geleverd worden, meerdere pogingen om dit te versnellen zijn mislukt, ze hebben wel hun best voor je gedaan maar helaas zonder het gewenste resultaat.

Laat je het weten als je de 20e inderdaad weer een werkende verbinding hebt?


Ik vind het echt belachelijk dat er een factuur gestuurd word in de periode dat ik nog afgesloten ben. Dat is echt te belachelijk voor woorden. Dat met terugwerkende kracht je geld terug krijgen ook.. ik ontvang geen internet en tv vanaf 1 april. Alles is er op ingesteld bij jullie dat ik afgesloten ben. Zelf een doos ontvangen of ik alles netjes terug wil sturen naar kpn. Maar de facturatie gaat door. Dat is echt de druppel. 
 

Ik ben inderdaad gebeld en heb terug gebeld. Ik was niet gelegen op te nemen. 
 

Als het goed is krijg ik de 20ste weer een verbinding, klopt. 
 

 


Hoe gaat het nu met je verbinding @Maxvannus? Voor zover ik kan zien is je modem weer online vanaf de 20e, dus dat lijkt goed te gaan. Ik hoor het echter ook graag nog even van jou zelf!

En is er met 1 van mijn collega's al gesproken over een vergoeding van de abonnementskosten over de periode dat je geen diensten had?


Hallo hallo,

 

de verbinding is terug, klopt. Erg fijn. 
 

Ook is er gesproken over een vergoeding. Dit gaat goed komen. 

bedankt voor al je hulp. 

groetjes,

max 


Wees eigenlijk blij dat je de factuur gewoon krijgt, dit betekend namelijkdat je abonnement nog actief is gebleven, wel jammer dat je pas later je geld terug krijgt maar zo werken geautomatiseerde processen nu eenmaal.

Belachelijk is dat een provider jou lijn kan kapen en dat jij er niks tegen kan doen, dat is een misstap die de ACM heeft ingebouwd en waar providers aan moeten voldoen, alleen de aanvrager kan het stopzetten, niet de opgezegde partij, je zal maar iemand hebben die de pik op je heeft en regelmatig een abbo aanvraagd op jou adres.


Ik hoop dat er geen mensen zijn die de pik op mij hebben! Echter.. als je een abbonement aanvraagt op iemand zijn adress.. dat zit je wel met kosten toch? Lijkt mij niet heel lucratief. 


Hallo hallo,

 

de verbinding is terug, klopt. Erg fijn. 
 

Ook is er gesproken over een vergoeding. Dit gaat goed komen. 

bedankt voor al je hulp. 

groetjes,

max 

Top! Mocht je hier in de toekomst toch nog aanvullende vragen over hebben, trek dan maar mooi weer aan de bel hoor hier, ga ik er weer voor je achteraan :relaxed:


Ik hoop dat er geen mensen zijn die de pik op mij hebben! Echter.. als je een abbonement aanvraagt op iemand zijn adress.. dat zit je wel met kosten toch? Lijkt mij niet heel lucratief. 


Je kan alles faken, dus heb je geen kosten, in tegenstelling tot mobiel waaebij dje bankrekening nummer word gecontroleerd gebeurd dat bij een thuis verbinding niet, dat zou een extra horde kunnen zijn, gewoon een aanbetaling laten doen, al is het maar 1 cent, dan moet je ook bankgegevens kloppend hebben.