Skip to main content

Hallo, Ik probeer internet en televisie te bestellen via de website.

Ik geef onze postcode en huisnummer op en klik op check het aanbod.

vervolgens wil ik nadat ik mijn verdere keuzes heb gemaakt op doorgaan met bestellen klikken, deze knop lijkt/blijft inactief.

Als ik er wel op klik wordt ik weer terug gezet naar postcode en huisnummer en verschijnt er een tekstblok: Vul eerst je postcode en huisnummer in om door te gaan met bestellen.

in dit cirkeltje blijf ik rond cirkelen.

 

Hoe kan ik het wel online bestellen? Wij wonen nu nog in het buitenland en zit er niet op te wachten om tegen hoge telefonische kosten een telefonische bestelling te plaatsen.

 

Hallo @Peter1710 ,

Heb je het al via een andere PC/tablet/telefoon geprobeerd? 
 

Als het niet lukt, dan toch maar bellen: 

KPN klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar op +31 6 12001200

Dit is geen gratis nummer dus houd rekening met belkosten.

Andere contactmogelijkheden zijn Facebook en Twitter. Via dit forum kun je geen contract afsluiten. 


Je zou het ook nog via een vergelijkingssite als internetten.nl of pricewise kunnen proberen. 


Gewoon bellen met 0800 0402, dan maak je een medewerker ook blij, die worden namelijk ook afgerekend op  verkoop.


Gewoon bellen met 0800 0402, dan maak je een medewerker ook blij, die worden namelijk ook afgerekend op  verkoop.

Dat gaat niet lukken : 

Wij wonen nu nog in het buitenland en zit er niet op te wachten om tegen hoge telefonische kosten een telefonische bestelling te plaatsen.

 

Dus daarom : 

Hallo @Peter1710 ,

Heb je het al via een andere PC/tablet/telefoon geprobeerd? 
 

Als het niet lukt, dan toch maar bellen: 

KPN klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar op +31 6 12001200

Dit is geen gratis nummer dus houd rekening met belkosten.

Andere contactmogelijkheden zijn Facebook en Twitter. Via dit forum kun je geen contract afsluiten. 

 


Als ik er wel op klik wordt ik weer terug gezet naar postcode en huisnummer en verschijnt er een tekstblok: Vul eerst je postcode en huisnummer in om door te gaan met bestellen.

Het systeem kent de combinatie postcode/huisnummer blijkbaar niet.

Heb je toevallig een toevoeging achter je huisnummer zoals a, bis, etc., dat moet je dan in een apart veld invoeren.

geeft je postcode/huisnummer eens in in onderstaande link, is veilig, van KPN:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Gaat het hier wèl goed met je huisnummer/postcode?

Zo ha, dan is er op de site van KPN iets niet goed.

Probeer dan eens een andere browser of verwijder de cookies van de browser en probeer het dan nog eens.

Succes @Peter1710 


Hallo @Peter1710 ,

Heb je het al via een andere PC/tablet/telefoon geprobeerd? 
 

Als het niet lukt, dan toch maar bellen: 

KPN klantenservice is vanuit het buitenland bereikbaar op +31 6 12001200

Dit is geen gratis nummer dus houd rekening met belkosten.

Andere contactmogelijkheden zijn Facebook en Twitter. Via dit forum kun je geen contract afsluiten. 

 

yes, verschillende computers en browsers geprobeerd en op telefoon via de kpn app.

Allemaal geven ze een kortstondige foutmelding in op het scherm en dan springt hij naar het postcode blok


Als ik er wel op klik wordt ik weer terug gezet naar postcode en huisnummer en verschijnt er een tekstblok: Vul eerst je postcode en huisnummer in om door te gaan met bestellen.

Het systeem kent de combinatie postcode/huisnummer blijkbaar niet.

Heb je toevallig een toevoeging achter je huisnummer zoals a, bis, etc., dat moet je dan in een apart veld invoeren.

geeft je postcode/huisnummer eens in in onderstaande link, is veilig, van KPN:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Gaat het hier wèl goed met je huisnummer/postcode?

Zo ha, dan is er op de site van KPN iets niet goed.

Probeer dan eens een andere browser of verwijder de cookies van de browser en probeer het dan nog eens.

Succes @Peter1710 

heb deze link geprobeerd en zoals verwacht is het adres bekend, het adres is zonder gekke toevoegingen of iets dergelijks.

Ik krijg op de bestelsite ook keurig een groen vinkje, vervolgens worden de geldende opties voor mijn adres ook zichtbaar.

Probleem is dat ik de bestelling niet kan afronden,de knop doorgaan met bestellen blijft grijs.

Ik kan er wel op klikken maar dan springt hij terug naar voer eerst uw postcode in terwijl ik dat eerder in het proces al heb gedaan en een groen vinkje krijg, lijkt mij een fout op de site.


Welke maximale haalbare snelheid geeft de website aan voor de internetverbinding?

Als dat te laag is (ik dacht minder dan 30Mbit/s download) dan zou je geen TV moeten kunnen bestellen, wellicht dat daar het probleem in zit.

 

Wat ook nog zou kunnen is dat je geen internet abonnement mag bestellen vanaf een buitenlands IP adres.


Ha @Peter1710, welkom! Wat gek dat het niet wil!  Heb je het ook eens via de incognito modus van de browser geprobeerd? Anders is toch ook mijn advies om even te bellen via +31612001200.


Ik denk dat het inderdaad is doordat ik in het buitenland zit.

iedereen bedankt voor de hulp en tips👍🏻


Eventueel via een proxy server proberen.


Het is gewoon onmogelijk om internet en tv te bestellen via de site.

Bellen vanuit Azie is te duur dus zoek ik een andere supplier die wel bereikbaar is.


Beste allemaal, ik heb naar aanleiding van jullie vragen intern navraag gedaan en ben daarna vergeten jullie hiervan op de hoogte te stellen. Bij dezen alsnog: het klopt dat het aanvragen van internet + tv momenteel niet kan vanuit het buitenland. Mocht je een bestelling willen plaatsen dan kan dit via mijn collega's op +31612001200.Â