Skip to main content
Beantwoord

Internet en TV uitgevallen

  • September 4, 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice ivm uitvallen TV en internet.
 

Alle stappen doorgenomen (resetten Experiabox, uit/aanzetten glasvezelkastje + TV ontvanger) zonder succes.
 

Er is nu een nieuwe TV ontvanger besteld. Motorola ontvanger is verouderd zo was de mededeling.

ik heb 2 TV ontvangers van Motorola. Ook de 2e doet het niet en blijft steken op 85%.

het valt me op dat het Ethernet lampje niet brandt in het glasvezel kastje. Vraag me af of het niet aan het glasvezelkastje ligt ipv TV ontvanger.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Beste antwoord door PierreA

Monteur is geweest en heeft nieuw glasvezelkastje geïnstalleerd.
 

Alles werkt weer naar tevredenheid. Alleen het geïnstalleerde kastje wat er zat is niet meer leverbaar. Er moest wat creativiteit aan te pas komen met een ander kastje. Dit ligt nu los in de meterkast en hangt niet aan de muur. Weet niet of dit op termijn een nieuw probleem kan opleveren? Ben al lang blij dat alles weer werkt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @PierreA, welkom! Heb jij het glasvezelkastje al eens twee minuten van het stroom gehad? Dat wil vaak wel helpen. Is er inmiddels opnieuw contact geweest met de klantenservice? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je graag. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2020

Er komt vandaag een monteur langs. Het nieuwe modem Box12 had niet het gewenste resultaat. Heb diverse malen het glasvezelkastje uitgezet (minimaal 10 minuten). Ook dit had geen resultast.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Mochten we na het monteursbezoek nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 7, 2020

Monteur is geweest en heeft nieuw glasvezelkastje geïnstalleerd.
 

Alles werkt weer naar tevredenheid. Alleen het geïnstalleerde kastje wat er zat is niet meer leverbaar. Er moest wat creativiteit aan te pas komen met een ander kastje. Dit ligt nu los in de meterkast en hangt niet aan de muur. Weet niet of dit op termijn een nieuw probleem kan opleveren? Ben al lang blij dat alles weer werkt!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat fijn! Als ‘ie niet in de weg ligt, dan moet het verder geen probleem zijn hoor :-).