Skip to main content

@Kpn ik heb inmiddels 2 weken de experiabox 12, allemaal naar wens, alleen vandaag is deze uit zichzelf gaan resetten. Inmiddels deze avond al 5x. 
daardoor natuurlijk geen WiFi en geen tv. Totdat de reset weer klaar is. 
Waar kan dit aan liggen?

 

*admin: afgesplitst

Hoi @Tom1986 ,

Heb je glas of koper?

Staat het modem bij een warmtebron?

Heb je een switch of DVS?

Al eens het modem gereset?


@martijn197108 
Koper,

Nee,

Ik denk DVS aangezien ik er geen switch tussen heb,

ja al gedaan. 


Hoi @Tom1986 ,

Is het DSL kabeltje rond of plat?Kan je eens een foto van het ISRA punt maken?

Je hebt deze stekkers dus?:
 

 


@martijn197108 

nee die zitten er niet tussen.  
ik heb wel WiFi repeaters van KPN er tussen. 
DSL kabel is plat. 


Een platte DSL kabel stoort vaak heel erg(zeer matige kwaliteit),Ik zou 0800-0402 even bellen om te vragen of ze een installatie-setje kunnen sturen met een ronde DSL kabel daarin.Dat is artikel nr  847172 mochten ze daar om vragen:sweat_smile:

Dat is gratis.


Hoi @Tom1986 . Welkom op het forum.

Hoe is dit afgelopen? Heb jij nog steeds dat de box12 zichzelf reset?


@Erwin_  het probleem was 1 week weg en is vandaag al 4x weer voor gevallen in 15 minuten tijd. Dus ja, ik heb nog steeds last van een modem dat uit zichzelf reset. 


Heb je al een nieuw kabeltje?


Nee dat heb ik niet, laatste keer klantenservice (vorige week) was de wachttijd erg lang (lees minimaal 20 minuten) daarna niet meer geprobeerd. 
Moet ik dus nog doen. 


Lijkt me meer een probleem met het israpunt.  Ik zou aandringen op een monteur.  Ronde kabel gaat je niet redden denk ik.


Kan daar iemand van @Kpn op reageren?


Hoi @Tom1986 . Misschien moeten we dit telefonisch even doorspreken. Kan ik jou bellen?


@Erwin_ dat kan. Je hebt mijn nummer neem ik aan?


@Tom1986 Ik vermoed dat je al via andere weg contact met ons hebt gehad. Ik zie een monteur ingeboekt voor morgenvroeg. Is dat bij jou bekend?


@Erwin_  ja dat klopt. Ik heb nu helemaal geen internet en tv meer. Gisteren nog voor de middag al 67x uit zichzelf een reset gedaan. 


Ik hoop dat die jouw verbinding weer kan repareren! Als er daarna nog steeds issues zijn, laat het weten!


Hoe is dit afgelopen?


@Erwin_ na 3 dagen gene tv en internet een monteur langs geweest. Deze heeft een experia v10 neergezet en ik had weet internet. Helaas viel er daardoor 1 Expedia versterker weg en 1 deed het daarna niet meer. Uiteindelijk op woensdag nog een andere monteur gekregen die alles perfect hersteld heeft. 
Wel heb ik nog steeds de Experia v10, maar ik heb weer alles. Dat is het belangrijkste. 
Dit topic mag dus gesloten worden.