Skip to main content
Beantwoord

Internet en tv vallen steeds uit na installatie nieuw KPN modem

• January 16, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Hetzelfde probleem hier. Ik heb gemerkt dat ik sinds de installatie van het nieuwe modem telkens internetstoringen heb (en tv ook). Er was niks mis met mijn oude modem, maar die moest retour want ik kreeg een nieuwe. Dat modemĀ is telkens offline, wifi die wegvalt en kan hierdoor niet meer thuiswerken. Moet telkens opnieuw modemĀ resetten. Daarna werkt de tv wel weer, maar wifi netwerk is niet meer vindbaar en het werkt ook niet wanneer ik dat handmatig probeer in te stellen. Zeer vervelend. De monteur is ook afgelopen woensdag geweest, wat tests gedaa met apparatuur en niks te vinden, ook naar de wijkkast geweest en daar was ook niets en hij had ook nog eens wat aanpassingen gedaan aan deĀ DVS die ik heb in huis (aan hoe ze aangesloten staan) maar heeft dusĀ niets opgelost.

Kan ik niet gewoon mijn oude modem teruggestuurd krijgen? Ik woon al 11 jaar op dit adres en heb hiervoor nooit problemen gehad. Misschien beter overstappen voor mij als het zo blijft, want dit werkt niet zo.

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@BiaBia, Welkom op onze community!Ā 
Je oude modem terug is helaas geen optie maar dit moet natuurlijk gewoon goed op te lossen zijn.

Normaliter zou ik je vragen wat voor apparatuur je precies hebt en hoe je alles aangesloten hebt zitten maar als er al een monteur langs geweest is zou ik eigenlijk gewoon weer contact opnemen. Ieder gesprek en ieder monteursbezoek wordt genoteerd. Een volgende monteur kan gewoon verder met de analyse waar de vorige gebleven is.

Mijn advies is dus, maak een belafspraak, laat mijn collega de lijn uitlezen en plan samen een nieuwe monteur in.
Dit moet goed op te lossen zijn! Laat je ons weten wat er uit komt?

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Hoi ​@BiaBia, Welkom op onze community!Ā 
Je oude modem terug is helaas geen optie maar dit moet natuurlijk gewoon goed op te lossen zijn.

Normaliter zou ik je vragen wat voor apparatuur je precies hebt en hoe je alles aangesloten hebt zitten maar als er al een monteur langs geweest is zou ik eigenlijk gewoon weer contact opnemen. Ieder gesprek en ieder monteursbezoek wordt genoteerd. Een volgende monteur kan gewoon verder met de analyse waar de vorige gebleven is.

Mijn advies is dus, maak een belafspraak, laat mijn collega de lijn uitlezen en plan samen een nieuwe monteur in.
Dit moet goed op te lossen zijn! Laat je ons weten wat er uit komt?