Skip to main content

Wij hebben sinds een week of 3 dat de internet verbinding compleet wegvalt. 
 

Eerst krijg ik op de telefoon een melding dat WiFi niet met internet is verbonden korte tijd erna krijg ik eerst een foutcode 303 op de tv en daarna foutcode stb-nmc-400. 
de tv ontvanger is rechtstreeks via een kabel met de experiabox verbonden. 
 

op het moment dat het uitvalt brand de led op de experiabox rood. 
 

De telefoon maakt verbinding via een tp-link deco M5

 

We hebben het al sinds 2019 zo aangesloten en nog niet eerder deze problemen gehad nu elke dag zeker wel 1 of meerdere keren. 
 

via de service tool komt er geen oplossing uit want het wegvallen duurt meestal maar even en op het moment van uitvoeren vd tool en reset van het modem werkt alles weer even.  
ik heb het modem ook al gereset met de reset knop op het modem zelf maar dat helpt helaas ook niet. 

een telefoontje naar kpn helpt me tot nu toe ook niet verder dan een modem herstart.

weer iemand hier een oplossing voor? 

Hallo @Danny881, door enige drukte, krijg je nu pas een reactie van een KPN moderator. Als ik jouw aansluiting er bij pak, zie ik dat er eerder vandaag een melding is aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan het nu verder onderzoeken en werken aan een oplossing. 


Uiteindelijk nu een nieuw modem gekregen en tot op heden nog geen uitval meer waargenomen