Sinds paar weken valt internet en dus wifi en tv hele tijd uit. Tot vandaag nu doet wifi en tv helemaal Niks meer
Hallo
Dat kan allerlei oorzaken hebben: een gewijigd kanaal, verkeerde plaatsing van de apparatuur (het blijven radiosignalen, dus antennes moeten wel bereik hebben), storingen door muren en andere apparatuur en zelfs apparatuur van de buren kan van invloed zijn.
Als je ontvanger bedraad is aangesloten lijkt het waarschijnlijker als het in je experiabox ligt. Heb je die al eens herstart?
Tv is bedraad. Was altijd goed..wel flinke stroomstoringen door Alliander gehad waardoor telkens router opnieuw werd opgestart. Net ook al harde reset gedaan maar helaas. Denk dat router is overleden..
Hallo
Je kan in de box zelf misschien nog het fouten-logboek nagaan, ik heb zelf geen experiabox dus ik weet niet precies hoe dat daar wordt opgeslagen. Wellicht kan KPN die op afstand uitlezen. In zo’n logboek is vaak (een deel van) de oorzaak te achterhalen: falende hardware of wellicht een compleet wegvallende verbinding.
Het klinkt nu in ieder geval als een niet lekker werkende experiabox, maar dat kan ik vanaf hier natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen.
Hoi
Je kunt het beste even bellen met de storingsdienst van KPN.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan jouw glasvezelverbinding tussen de wijkcentrale en je woonadres doormeten, om te controleren waar het eventueel fout gaat.
Daarnaast kan deze medewerker ook de KPN Box (Experia) uitlezen, en zien of het modem vervangen moet worden.
Telefoonnummers:
- 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
De Storingsdienst is bereikbaar:
- 24 uur per dag, en 7 dagen in de week (inclusief de feestdagen)
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb een storing
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.