Skip to main content

Ik ben reeds verhuist en zou gister de experia box 12 kunnen aansluiten, na verschillende pogingen knippert het lampje internet groen en blijft wifi continu groen. AIk kan verbinden met de wifi maar kan er niets mee! Ook de TV lukt niet om aangesloten te worden, maar dat lijkt me een gevolg van.. resetten en naar fabrieksinstellingen werkt ook niet.. help!

Admin: afgesplitst

je reageert op een heel ander probleem, waar overigens een oplosrichting aangegeven is, heb je die al geprobeerd?


Ja resetten enzovoort, lukt helaas niet. Ik zie geen ander bericht staan🙈 dus hoop dat hij hier kan blijven!


je vraag is inmiddels terecht afgesplitst, maar de link staat er nog wel. Gewoon even bellen met KPN, 08000402


Hoi @Twanlammerss, welkom bij ons op het forum. Als het resetten niet werkt kan het zijn dat er nog geen signaal op de lijn staat, of het modem is niet goed aangesloten. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan er niets over zien.

Heb je ons al gebeld zoals Emiel noemde? Dat is in zo'n situatie de snelste weg om met ons in contact te komen:

Gewoon even bellen met KPN, 08000402

Â