Skip to main content

Sinds afgelopen woensdag geen internet en TV. Modem internet lampje blijft knipperen. Al verschillende resets gegeven. Eerst zou het woensdag 12-10 18.00 opgelost zijn, vervolgens donderdag 13-10 18.00 en vervolgens vandaag vrijdag 14-10 06.00 tot nu toe nog steeds geen internet en TV. Meer mensen hier last van? Verschillende keren gebeld met KPN, zeggen allemaal dat de storing wel word opgelost en dat het niet nodig is om een monteur te laten komen. Ik ben er wel een beetje klaar mee aan het raken. 

Hallo Maikel. Ik snap volkomen dat je er dan klaar mee bent als dit al sinds woensdag gaande is. Helaas duurt het bij bepaalde storingen soms even voordat de oorzaak boven tafel is. Voor de laatste updates kun je natuurlijk altijd 0800-0402 bellen maar als je jouw profiel invult dan kan ik ook voor je kijken wat de status is. Geef je dan hier even een seintje wanneer dat gedaan is?


Via servicetools op de kpn site de lijn na laten meten en een monteur afspraak gemaakt. Na vervanging van de adsl en internet modem leek het te werken, echter was er nog steeds een ppp sessie oid probleem. Uiteindelijk is hij de hoofd glasvezelkast ingedoken en heeft daar een poort gewijzigd. Hopelijk hebben jullie hier iets aan. Het betrof waarschijnlijk een migratie probleem.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/servicetool-geen-diensten.htm?code=X9Dp915CLwTAdNtFNUN3TWLVspWjDf&state=EY4MkvoZHvkRCTNvuXfI#/0006.3


Handige link @Din12e45 , ik heb de link opgeslagen en zelf ook geprobeerd, verbinding met centrale oke en vermelding juiste modem. Ik heb ook geen problemen, maar wilde die link even testen.

 

Â