Skip to main content

Heb alles geprobeerd maar niks lijkt te werken bereikbaar zijn julie niet dus nu zit ik zonder internet en tv thuis geen monteur kan er langs komen van wegen de coronavirus dus wat nu overstappen? Geeft op tv alleen maar foutcode 307 aan en ja ik heb alles opgevolgd wat ik kon doen via de site niks lijk te werken help!

Want monteurs van een andere provider komen wel denkt u?

Welke Experiabox heeft u en welke lampjes branden daar wel / niet op? Heeft u glasvezel? 


Hi Robby, welkom op het forum. 

We zijn zeker bereikbaar. Telefonisch via 0800 0402 of een chat. Chatten kun je hier doen, optie ‘Andere producten’ en daarna 'Ik heb een andere vraag en wil contact’.

Ik kan dit hier ook voor je oppakken. Welke lampjes branden er op je Experiabox en ook belangrijk: welke kleur?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig.


Want monteurs van een andere provider komen wel denkt u?

Welke Experiabox heeft u en welke lampjes branden daar wel / niet op? Heeft u glasvezel? 

Geen glasvezel denk ik experia box v10 internet brand niet 


Heeft u hem eens op nieuw opgestart?


Heeft u hem eens op nieuw opgestart?

Ja helemaal alles gedaan wat ik kon doen 


Hi Robby, welkom op het forum. 

We zijn zeker bereikbaar. Telefonisch via 0800 0402 of een chat. Chatten kun je hier doen, optie ‘Andere producten’ en daarna 'Ik heb een andere vraag en wil contact’.

Ik kan dit hier ook voor je oppakken. Welke lampjes branden er op je Experiabox en ook belangrijk: welke kleur?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je bezig.

Ik heb jullie een paar keer gebeld maar moet ik dan langer wachten 30 minuten en niemand aan de lijn 


Denk dat er wat met de lijn is

Maar probeer eens de stekker (adaptor) eruit en 30 sec. Wachten en dan de stroom er weer op

als je glasvezel hebt moet je dit ook met de nt doen glasvezelkastje


Duidelijk. Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met ons en dat er een nieuwe modem voor je is besteld. Laat het ons even weten hoe dit afloopt. 

Heb je je huidge modem eens naar fabrieksinstellingen gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? 


Duidelijk. Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met ons en dat er een nieuwe modem voor je is besteld. Laat het ons even weten hoe dit afloopt. 

Heb je je huidge modem eens naar fabrieksinstellingen gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? 


Hou er dan ook rekening mee dat je alle instellingen wist

 


Duidelijk. Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met ons en dat er een nieuwe modem voor je is besteld. Laat het ons even weten hoe dit afloopt. 

Heb je je huidge modem eens naar fabrieksinstellingen gereset door het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? 


Hou er dan ook rekening mee dat je alle instellingen wist

 

Yes, vergeten erbij te vermelden. Dat zal met de nieuwe modem in ieder geval ook gebeuren.Â