Skip to main content

Ook bij mij valt ethernet steeds uit. Dat is volgens mij sinds er een ‘update’ is geweest van het modem een paar maanden geleden. Soms moet ik 2x probleemoplosser draaien voordat ik weer verbinding heb.

Telefoon doet het helemaal niet meer. Er staat hier een Experiabox v8.

Reset, tv en telefoon eruit, wifi aan en uit. Het hielp allemaal maar even.

 

Graag een oplossing. Dank!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Wellicht de wifimanager doorlopen. Kans dat je hem daarmee kan omruilen.


Beste Dennis, dank voor de tip. Ik heb het geprobeerd. Dan blijkt dat ik ook een wifiversterker erbij moet kopen van € 60,-.Omdat ik de wifi zelden aan heb, is dat een overbodige uitgave. Helaas.

Op de website van KPN staat ook een link voor een tool voor vertraagd/uitvallend ethernet Internet. Ter plaatse staat er echter geen tool.


Bel even naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 


2x bellen...al onze medewerkers zijn in gesprek...5 minuten wachttijd...de medewerker legt het terug bij mij. Test voorgeschreven. TV en laptop werken allebei via ethernet. Test eerst de tv maar. Ws  kabelprobleem.

Maar daarmee doet mijn telefoon het natuurlijk niet.

 

Geen oplossing dus. Jammer.


En wat zegt de medewerker over die telefoon die het niet doet?


Niets


tv doet het wel als laptop is uitgevallen.


tv doet het wel als laptop is uitgevallen.

Is de laptop misschien bekabeld aangesloten? 


Niets

Dat kan toch niet? Als de telefoon het niet doet, dan moeten ze daar toch wat aan doen? U betaald er voor.


Inderdaad. Tijd voor een andere provider vrees ik


Laptop zit inderdaad aan de kabel. Volgende zet is kabel van tv en van laptop omwisselen

 


Een moderator moet je gewoon een nieuw modem op kunnen sturen. Had je je profiel al ingevuld? Als ze aan dit topic toe zijn kan hij/zij gelijk in de systemen.

 


Ik begrijp uw opmerking over profiel en systemen niet zo goed.

Ik ben ingelogd, zodat mijn gegevens bij KPN bekend zijn. Dus waar wacht de moderator op?

 

 


Als je op profiel klikt, kun je gegevens toevoegen aan je profiel op deze site.

Dus je adres gegevens e.d. Die ziet verder niemand behalve de moderators op deze site die voor KPN werken. Ze  hebben namelijk wel die gegevens nodig om je op te zoeken in het systeem en evt. iets op te sturen.


Is ingevuld.


Welkom op ons forum @CarlavandenBerg!

Goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent, en fijn dat je je gegevens ingevuld hebt. Ik heb ze erbij gepakt, het lijkt mij ook een goed plan om je modem te vervangen. Dus dat heb ik meteen voor je in gang gezet. Vanaf morgenmiddag kan je jouw huidige Experia Box (inclusief stroomadapter) omruilen op het servicepunt in jouw buurt. Ik stuur je alle details toe in een privébericht, zodat je helemaal op de hoogte bent.

Laat je hier in je topic weten of alles is gelukt?


Met een nieuwe kabel tussen laptop en modem valt de verbinding helaas ook uit.


@CarlavandenBerg Net als anderen hier verwacht ik inderdaad dat het in het modem zit. Je kunt je modem vanaf vanmiddag omruilen op het servicepunt in je buurt. De details heb je in een privébericht van me ontvangen. Laat hier in je topic maar weten of het allemaal is gelukt, en hoe het daarna met je verbinding gaat.