Skip to main content
Witam problem w tym że dostałem maila z linkiem do śledzenia zamówienia z prezentem czekałem i czekałem w końcu w track and trace była informacja że kurier nikogo nie znalazł i zostawił paczkę na Post NL kiedy ja pojechałem tam, powiedziano mi, że powinienem przyjść następnego dnia, bo paczki już nie ma. Następnego dnia również nie było paczki. 3 dnia w linku śledzącym przesyłkę pojawiła się informacja, że ​​przesyłka została zwrócona do nadawcy, a u mnie kuriera nie było, bo codziennie jestem w domu bo opiekuję się dzieckiem, a na punkt odbioru Post NL, paczki w ogóle nie było i została odesłana, pani pracująca w tym punkcie odbioru paczek powiedziała mi, że nie bardzo dobrze wie, dlaczego paczek tam nie było. Ale została odesłana do nadawcy, to nic poważnego, bo od tego czasu minęło kilka dni i brak informacji z KPN lub Post NL. Czy tak wyglądają te prezenty? nie paczka, prezent, a nawet wiadomość.

 

  1. 5 maart 8:44

    Zending is afgehaald bij PostNL-punt

    Bezorgd op 5 maart 8:44

  2. 5 maart 7:44

    Pakket ligt voor je klaar op PostNL-punt

  3. 5 maart 6:59

    Bezorger is onderweg

  4. 4 maart 21:53

    Zending is ontvangen door PostNL

  5. 4 maart 12:30

    Zending niet afgehaald, gaat retour afzender

  6. 24 februari 13:33

    Pakket ligt voor je klaar op PostNL-punt

  7. 24 februari 8:57

    Bezorger is onderweg naar PostNL-punt

  8. 24 februari 8:19

    Zending is gesorteerd

  9. 23 februari 21:33

    Zending is ontvangen door PostNL

  10. 23 februari 15:28

    Bezorgen lukte niet, zending gaat naar PostNL-punt

  11. 23 februari 10:53

    Bezorger is onderweg

  12. 23 februari 10:19

    Zending is gesorteerd

  13. 22 februari 22:16

    Zending is ontvangen door PostNL

  14. 21 februari 9:34

    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Doe dan even de moeite om je tekst door Google Translate te gooien.


Gezien dat ik de tekst niet begrijp maar wel het PostNL staatje betekend dat je niet thuis was toen de bezorger op 23-2 aan de deur stond, je daarna niet naar het PostNL bent gegaan tussen 24-02 en 04-03 om het pakket op te halen, en je cadeau dus terug is bij de afzender en daar is die aangekomen op 05-3, en daar moet je dus zijn om te zien of ze hem opnieuw willen versturen.


Przetłumaczone z polskiego dzięki dla wujka Google:

Even uit het Pools vertaald dankzei oom Google:

Hallo, het probleem was dat ik een e-mail kreeg met een link om de bestelling met een cadeau te volgen, ik wachtte en wachtte uiteindelijk in de track en trace er was informatie dat de koerier niemand had gevonden en het pakket op Post NL had achtergelaten toen ik daarheen ging, kreeg ik te horen dat ik de volgende dag moest komen, omdat het pakket weg is. De volgende dag was er ook geen pakket. Op de 3e dag, in de link om het pakket te volgen, was er informatie dat het pakket was teruggestuurd naar de afzender, en er was geen koerier bij mij thuis, omdat ik elke dag thuis ben, omdat ik voor mijn kind zorg, en op het Post NL afhaalpunt, het pakket was helemaal niet en werd teruggestuurd, de dame die bij dit pakketafhaalpunt werkte vertelde me dat ze niet zo goed wist waarom de pakketten er niet waren. Maar het is teruggestuurd naar de afzender, het is niets ernstigs, want sindsdien zijn er meerdere dagen verstreken en geen informatie van KPN of Post NL. Zien deze cadeaus er zo uit? geen pakketje, cadeau of zelfs maar een bericht.

There was no courier at my house, and at the Post NL point when it said that it was there, I was there for 2 days in a row and you said that the package was not there.  That's the problem and then it was sent back and what now?


Hoi @Jebacpsy 
Call 0800 0402 and tell your complain, that may also in English.


@Jebacpsy . Yes. The best thing you can do is call 0800 0402 and explain the situation. Will you let us know the result?