Skip to main content

Vandaag 16 mei OPNIEUW gewacht op een monteur voor het aansluiten van het internet voor mijn gehandicapte broer. Al 2 maanden geleden is het abonnement ingegaan, maar dit heeft nog GEEN MINUUT gewerkt!!! 

 

Tussen 17 en 21 uur zou er iemand komen. Ik heb dingen moeten verzetten . Eerder weg moeten gaan van mijn werk. En ik moet nu opnieuw proberen uit te leggen aan deze jongen met beperking waarom het alsnog niet lukt!!!

 

Maar wel €25 aansluitkosten rekenen?!!! 

 

Ik ben echt heel boos. 

 

Nu heb ik maar opnieuw iets ingepland maar dat kost me een vrije dag en ik moet alsnog weer dagen wachten. 

 

Ik vind dit echt niet kunnen. En ik heb altijd begrip maar dit kan niet. 

 

Het internet heeft het nog nooit gedaan en de rekeningen worden wel verstuurd. 

 

 

 

Mvg verzorgenrs van uw klant

 

Vandaag 16 mei OPNIEUW gewacht op een monteur voor het aansluiten van het internet voor mijn gehandicapte broer. Al 2 maanden geleden is het abonnement ingegaan, maar dit heeft nog GEEN MINUUT gewerkt!!! 

Tussen 17 en 21 uur zou er iemand komen. Ik heb dingen moeten verzetten . Eerder weg moeten gaan van mijn werk. En ik moet nu opnieuw proberen uit te leggen aan deze jongen met beperking waarom het alsnog niet lukt!!!

Maar wel €25 aansluitkosten rekenen?!!! 

Ik ben echt heel boos. 

Nu heb ik maar opnieuw iets ingepland maar dat kost me een vrije dag en ik moet alsnog weer dagen wachten. 

Ik vind dit echt niet kunnen. En ik heb altijd begrip maar dit kan niet. 

Het internet heeft het nog nooit gedaan en de rekeningen worden wel verstuurd. 

 

Mvg verzorgers van uw klant

Admin: bericht samengevoegd met bestaande topic


hoihoi,

 

ik denk dat je het beste direct contact kan opzoeken met kpn, door hun eventueel te bellen om daar de situatie uit te leggen. hoop dat het snel gefixeed wordt :)


Heb ik ook direct geprobeerd. Maar zijn natuurlijk weer niet meer bereikbaar. En ik ben al enige tijd bezig. Met continue alle begrip vanuit ons. Maar nu wil ik echt even een duidelijk signaal afgeven. Maar ik dank u voor uw bericht. @BamiBallenMan 


Hoi @Verzorgers, welkom hier. 

Al 2 maanden geen diensten dus. Dat is wel een heel vervelende situatie die ook al heel lang duurt. Nou zou er een monteur komen, maar die is dus niet geweest. Dat hoort ook niet. :(

Snelste is echt om even te bellen met 0800-0402. Altijd bereikbaar bij geen diensten. Heb je dit nog weer gedaan? Of is er ondertussen wel al een monteur geweest?