Skip to main content

Zit in het buitengebied van de Bollenstreek met volgens mij zeg maar deels mijn oude ISDN lijn en zeg een soort van versterker.

Betaal daar momenteel 57,58 voor per maand maar kan niet eens fatsoenlijk in mijn eentje er tv voor kijken 

Zeer regelmatig valt of het geluid volledig weg of begint te hikken of het beeld gaat over in blokjes vorm. Een tijdelijk oplossing is steeds weer overschakelen naar een volgend kanaal Maar de lol is er voor mij is eigenlijk al helemaal af. Dus KPN verhoog HET SIGNAAL WANT DIT IS VOLLEDIG RUK

Geen idee of ik buitengebied + 4g heb of iets anders maar jullie verkopen een product wat niet werkt kortom PRUT MET PEREN

 

 

 

@Fred34 , misschien is het goed dat je je profiel zo volledig mogelijk invult. Een moderator (KPN'er) die hier regelmatig meekijkt kan dan je situatie en de technische staat van de verbinding en de aangesloten apparatuur beoordelen. Op basis van uw beschrijving kan een mede-forumlid niet veel met deze klacht. 


Hoi @Fred34 .  Volgens mijn informatie heb je wel sneller internet buitengebied.

Dat zou betekenen dat er ook een aparte 4g router op jouw experiabox is aangesloten. Klopt dit? 


Nu ja weet niet of het een router of versterker is maar het  is een zwart kastje met twee sprieten die direct op mijn Expedia box staat en volgens mij signaal van de leeuwenhoest toren krijgt. Maar heb nog steeds regelmatig dat de zaak helemaal vast staat of geluid geheel of gedeeltelijk weg valt of het beeld veranderd in blokjes etc dus moet je eigenlijk steeds herstarten want van een naar ander kanaal schakelen is vaak maar een tijdelijke oplossing

 

 

 

 

 

 

 


Dat is waarschijnlijk gewoon een 4G modem. Maar dat helpt niets voor het tv kijken met de tv ontvanger. Het signaal voor de tv ontvanger gaat namelijk alleen over de telefoonlijn. Niet via 4G. Dus hoe snel dat 4G signaal ook is, het haalt niets uit.

Heeft u een smart tv? Gebruik die dan. Installeer daar de itv app van KPN op. Het signaal daarvoor gaat wel via het 4G modem. De beeldkwaliteit is iets minder dan bij de tv ontvanger. Maar als het wel gewoon correct werkt, dan kijkt het vast beter.