Skip to main content

In mijn nieuwe appartement lukt het aansluiten van de KPN box 12 niet. Ik lijk een ISRA 2 punt te hebben. Maar kom er niet uit. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

 

ik heb nu een grijze kabel van de linkeraansluiting van het ISRA punt naar de DSL ingang van de modem geplaatst maar geen netwerkverbinding.

Wat is er mis? Volgens mij zit het goed aangesloten. Werkt het niet? Wat doen de lampjes?


Het lijkt er dan op dat er (nog) geen signaal op staat.  Bellen met de klantenservice 0800-0402 kan voor dit soort gevallen 24/7. 


Het lijkt er dan op dat er (nog) geen signaal op staat.  Bellen met de klantenservice 0800-0402 kan voor dit soort gevallen 24/7. 

Volgens de robot klantenservice is dit nummer nu niet bereikbaar voor dit soort vragen. Alleen doordeweeks of zaterdag middag.


Wat is er mis? Volgens mij zit het goed aangesloten. Werkt het niet? Wat doen de lampjes?

Power en wifi branden groen, internet knippert groen


Voor geen internet is 0800 0402 24/7 bereikbaar @Markvandrunick 


...

ik heb nu een grijze kabel van de linkeraansluiting van het ISRA punt naar de DSL ingang van de modem geplaatst maar geen netwerkverbinding.

 

Heb je de rechter aansluiting van het ISRA punt ook geprobeerd?


Beste @Markvandrunick, welkom! Hoe staat het er nu voor? Het lijkt prima aangesloten, werkt het nu wel?

Het lijkt er dan op dat er (nog) geen signaal op staat.  Bellen met de klantenservice 0800-0402 kan voor dit soort gevallen 24/7. 

Dit klopt, dus ik hoop dat je nog eens gebeld hebt en dat het opgelost is. 


Het is ondertussen opgelost. Er moest een monteur komen, en het had iets te maken met de wijkcentrale. Konden we zelf niet oplossen.