Skip to main content

Beste,

 

tot 1-4-2022 tevreden kpn klant met een internetsnelheid van 40 mbit/s. Op 1 april klachten over zeer traag internet op ons adres te weten 25 mbit/s. Gemeten met kpn speedtest via de kabel.

in ons netwerk niets veranderd of zo. Waar zou deze vertraging aan kunnen liggen? Heb zelf al Experiabox V8 opnieuw opgestart maar geen resultaat. Ook 2 kpn WiFi versterkers opnieuw opgestart, maar ook geen verbetering. Heeft iemand suggesties. Als dit onverhoopt zo blijft, misschien overstappen naar andere provider die sneller internet kan leveren dan 40mbit/s op ons adres volgens kpn adres check. 
 

Heb je de snelheid gemeten met een bekabelde pc of laptop?


Was de kabel waarmee je de test heb uitgevoerd direct aangesloten in de ExperiaBox of was deze aangesloten op een WiFi versterker ? 
Waren er ten tijde van het testen nog andere zaken actief op je internet verbinding, Zaken als een TV die aanstond of iemand anders die nog iets aan het doen was ermee ? 


Beste,

 

kabel van pc aangesloten op WiFi versterker.

geen grote dingen in gebruik tijdens speedtest behalve dat er een iPad in gebruik was.


Hoi @Plan be, welkom op ons forum! 

Kun je de PC ook eens direct op de experiabox aansluiten? Dus zonder wifiversterker? Eventueel met de kabel die nu tussen je Experiabox en wifiversterker zit? En met de iPad buiten gebruik?


Ls,

 

steeds regelmatiger komt het voor dat onze Experiabox V8 uitvalt en zichzelf herstart. Alleen het powerlampje brand dan nog. Wat mij ook is opgevallen dat de Max. Snelheid is teruggevallen van 40 mbit/s naar Ca 26 mbit/s

wie zou mij kunnen adviseren cq helpen?

alvast dank

admin: topic samengevoegd met bestaand topic.

 


Hallo @Plan be 

Bel met KPN klantenservice via 0800 0402, dan ruilen ze de v8 direct om voor een nieuw modem.

Ook kan je het via de wifimanager omruilen.


@Plan be  heb je dit nog kunnen testen?

Hoi @Plan be, welkom op ons forum! 

Kun je de PC ook eens direct op de experiabox aansluiten? Dus zonder wifiversterker? Eventueel met de kabel die nu tussen je Experiabox en wifiversterker zit? En met de iPad buiten gebruik?

 


Ik heb je topics even samengevoegd @Plan be. Heb je nog een oplossing gevonden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!