Skip to main content

Hallo,

 

De monteur is net langs geweest om mijn internet aan te sluiten en ik bekijk nu de snelheid maar het gaat maar tot 125mpbs terwijl ik 200mpbs heb besteld

Dan test je waarschijnlijk via een draadloze verbinding? 200mbps is gebaseerd op een bekabelde verbinding. Heb je dat al geprobeerd? 


Dan test je waarschijnlijk via een draadloze verbinding? 200mbps is gebaseerd op een bekabelde verbinding. Heb je dat al geprobeerd? 

Ik heb het met bekabelde verbinding 


Hallo @RemonWilliam , heb je al glasvezel of nog VDSL via de telefoonaansluiting?
In het laatste geval is 125 Mbps mogelijk het maximum op jouw adres.

Vul jouw postcode/huisnummer eens in op deze website (Fourstack) en laat hier een screenshot zien. Poets wel jouw postcode weg.


@RBxx 


Hoi @RemonWilliam 

Heb je dan wel een Experia Box v10 en heeft de monteur bij jou pairbonding aangesloten? 
Alleen dan zal 200Mbps mogelijk zijn.


@RBxx 

Is vanochtend een monteur geweest die mij heeft aangesloten ben overgestapt van tmobile naar kpn en heb een experia box v10 


Heb je al ingelogd in het modem via http://192.168.2.254 en gekeken of beide lijnen werken?

Kijk bij Status  en dan DSL. Branden beide lampjes L1 en L2 bij de DSL aansluiting?


@RBxx deze?


Ja, die! Dat ziet er goed uit, beide lijnen actief. Een beetje lager op dat scherm staan ook de snelheden en eventuele errors. Kan je het hele overzicht laten zien?


@RBxx 


Zo te zien raak je de snelheid “kwijt” op Line2, die geeft 40Mbps minder dan Line1.

Mogelijk moet een monteur hier nog eens naar kijken  (ik vraag even aan monteur @Ik_Hussel ??)


Zo te zien raak je de snelheid “kwijt” op Line2, die geeft 40Mbps minder dan Line1.

Mogelijk moet een monteur hier nog eens naar kijken  (ik vraag even aan monteur @Ik_Hussel ??)

Ik kan hier helaas vrij weinig mee, mogelijk is 1 vd 2 lijnen niet meer goed alleen dat zou de monteur in theorie moeten uitmeten. Mocht dit daadwerkelijk zo zijn dan betekend dat dat je terug wordt gezet naar single line. KPN repareert geen tweede lijn meer als de eerste goed is.


@RBxx

 

Vreemd. Geen gekke fouten. Upload red ie wel. Kan zijn dat de DLM nog bijschakeld na een tijdje.

Maar ik kijk @Ik_Hussel even aan 🤣

 

 


@DennisA78 Ja hij gaat wel langzaam omhoog in het begin was het 110 toen werd het 125 en nu is het 140mpbs ondertussen


Kan zijn dat de DLM nog bijschakeld na een tijdje.

Ja, dat kan heel goed, dat het aan de Dynamic Line Management (DLM) ligt.

Hoe is de snelheid nu, @RemonWilliam?
 


@DennisA78 Ja hij gaat wel langzaam omhoog in het begin was het 110 toen werd het 125 en nu is het 140mpbs ondertussen

 

Kan zijn dat de DLM nog bijschakeld na een tijdje.

Ja, dat kan heel goed, dat het aan de Dynamic Line Management (DLM) ligt.

Hoe is de snelheid nu, @RemonWilliam?

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je bekabelde snelheid nu op orde is. Anders weet je ons te vinden!