Skip to main content
Vraag

Internet is nog niet geactiveerd en monteur kan pas vrijdag komen

• April 1, 2026
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

Mijn internet en tv abonnement zal vandaag in gaan helaas krijg ik niks aan de praat. Na meerdere malen gebeld te hebben met de klantenservice blijkt dat ze mijn internet nog niet hebben geactiveerd. Ze HOPEN dat het vandaag nog word gedaan. Er zijn al 2 tickets verstuurd na de backoffice maar ze zeggen ook dat dat 3 dagen kan duren en ze heeft ook al voor de zekerheid een monteur ingeschakeld die pas vrijdag kan komen. Ik heb een gezin met 2 kinderen ik werk volledig vanuit huis als het internet het niet snel gaat doen gaat het me heel veel geld kosten. Aangezien er nergens een ander nummer te vinden is van kpn en de klantenservice me niet door kan verbinden probeer ik het op deze manier. Hopelijk met een snel antwoord.

Groet sylvana

6 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 1, 2026

Hallo ​@Syllie1986 , ben je overgestapt van een andere provider? Dan blijft die verbinding actief totdat KPN een seintje geeft dat je over bent.

Heb je op dit moment geen internet meer?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Ik ben niet overgestapt ben gewoon nieuwe klant van de oude bewoner was hij nog actief tot gister en vandaag zou mijn abonnement in gaan dus ze hebben het internet van de oude bewoner uit gezet maar die van mij niet geactiveerd

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Dus niks doet het ook het internet niet. Ze zien ook in het systeem dat hij niet geactiveerd is

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 1, 2026

Dat is vervelend ​@Syllie1986 . Kan je de klantenservice eens vragen of je in aanmerking komt voor een noodpakket? Als er een moderator van KPN hier meeleest (maar grote kans dat dat niet voor vrijdag is), kan die je sneller helpen als je in je profiel je privégegevens invult waaronder je abonneenr.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Ja dat noodpakket is net aangevraagd en krijg ik morgen als het goed is. Maar dan alsnog ik ben vaker klant geweest van kpn en dit is de eerste x dat ik dit meemaak vind het echt te gek voor worden. Ik had ook gehoopt dat iemand van de backoffice mee had gelezen want dit is gewoon drama

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beetje jammer dat je nieuwe abonnement zo begint, ​@Syllie1986! Welkom hier op de community.

Ik zie dat er inderdaad voor morgen een monteur gepland staat, en ook de activatie van je aansluiting. Daar is op dit moment ook niets meer naar voren aan te veranderen. Dus ik kan je alleen maar vragen om het monteursbezoek morgen af te wachten. 

Je spreekt over een noodpakket. Als je ook over een KPN mobiel abonnement beschikt, dan zou de collega je gisteren een mobiele databundel moeten hebben gegeven. Waarmee je dan, via hotspot, je andere apparaten online kunt krijgen. Heb je geen mobiel abonnement, dan kunnen we een fysiek noodpakket sturen. Maar dan zit je met stukje levertijd, dus ik hoop dat die dan vandaag komt.

De back office is verder niet betrokken bij de Community, dit is een aparte omgeving en team. Maar ook als ze wel zouden kunnen meelezen dan zorgt dat er niet per sé voor dat het sneller gaat. Hoe snel het gaat hangt af van wat er aan de hand is, en wat er precies gedaan is of moet worden. Daar valt, helaas, niet altijd wat aan te versnellen.